TT - Bufetový vůz BRa Praha, Ep IV. - 1 čtyřdveřový / IGRA MODEL 97200003

Kód: 97200003
Česko, Slovensko Výprodej
Značka: Igra Model
1 790 Kč
Skladem poslední kusy (1 ks)
Možnosti doručení

U výrobce vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

U výrobce vyprodáno

Novinka prosinec 2021  - čtyřdveřová verze / Epocha: IV. /  číslo 1: 51 54 85-10 033-0 / Délka přes nárazníky: 196 mm

Nová forma! Osobní vozy Bai, Ba, Bac, BRa v měřítku TT budou k expedici na přelomu října a listopadu.

Výroba čtyřnápravových vozů Ba a Bac byla zahájena roku 1958 a 1959 v národním podniku Tatra Smíchov (původně Ringhofferovy závody na Smíchově). Vozy byly určeny k provozu na hlavních tratích o rychlosti 120 km/h. Byly určeny pro mezinárodní provoz podle RIC a MC.
Později v roce 1960 byla zahájena výroba čtyřnápravových vozů Bai se stejnou konstrukcí pro provoz ve vnitrostátní osobní dopravě.
Zejména v 60. letech byly tyto vozy, kromě Bai, řazeny do mezinárodních rychlíků. Zajížděly do tehdejšího Německa (zejména mezi Prahou a Berlínem), Rakouska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a Jugoslávie. Řada Bai představovala úplně poslední typ osobních vozů stavěných v Tatře Smíchov.

Prototyp:
Restaurační vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h, později uzpůsoben na rychlost 140 km/h pro nasazení do soupravy rychlíku Praha-Frankfurt nad Mohanem. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy. Objem vyrobených kusů v letech 1959 - 1961 byl 50 ks. Interval čísel 550 až 599 (BRa byl vůz speciální, proto má 3-místné číslo). Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 85-10 001-x až 51 54 85-10 050-x.) Interiér vozu je opatřen jídelnou, přípravnou, oddílem pro bufetový provoz a čtyřmi oddíly druhé třídy.

Model:
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými díly
Vůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.

Katalog Noviny 2020 v PDF


Buffetwagen BRa Praha IV. - 1

Prototyp:
Restaurationswagen 2. Klasse für den internationalen Verkehr nach RIC- und MC-Konventionen auf Hauptstrecken mit einer Geschwindigkeit von 120 km/h, später angepasst auf 140 km/h für den Einsatz im Zugverband Prag-Frankfurt. Der Wagen ist mit Pennsylvania-Joch-Drehgestellen ausgerüstet. Die Stückzahl der zwischen 1959 und 1961 produzierten Einheiten betrug 50 Stück. Nummernkreis 550 bis 599 (BRa war ein Sonderwagen, daher die dreistellige Nummer). Nach Umnummerierung durch die UIC im Intervall 51 54 85-10 001-x bis 51 54 85-10 050-x.)
Der Innenraum des Wagens besteht aus einem Speisesaal, einem Vorbereitungsraum, einem Buffetabteil und vier Abteilen der zweiten Klasse.

Modell:
Formneuheit mit hohem Detaillierungsgrad und vielen Zusatzteilen
Der Wagen ist für eine zusätzliche Beleuchtungsanlage ausgelegt.


Prototype:
Restauration car of 2nd class intended for international transport according to RIC and MC conventions on main lines with speed of 120 km/h, later adapted to speed of 140 km/h for deployment in the Prague-Frankfurt train set. The car is fitted with Pennsylvania yoke bogies. The volume of units produced between 1959 and 1961 was 50 pieces. Number range 550 to 599 (BRa was a special car, hence the 3-digit number). After renumbering by UIC in the interval 51 54 85-10 001-x to 51 54 85-10 050-x.) 
The interior of the car has a dining room, a preparation room, a compartment for buffet service and four second class compartments.

Model:
New car design with a high level of detail and many additional parts
The car is designed to accommodate additional lighting installation.

Doplňkové parametry

Kategorie: velikost TT
? Měřítko: TT
? Žel. správa: ČSD
? Epocha: IV
Edice vozidel: Nová forma
? rozměr mm: 196
Stát: Československo
? Výrobce: IGRA MODEL
V prodeji od: Novinka 2021
? dom. stanice Bai: Praha
Zahájení expedice: v roce 2021

VIDEO

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: