Omlouváme se za vyrušení, nutí nás k tomu EU. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies pro analýzu návštěvnosti. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0
 

TOPlist


OBCHODNÍ PODMÍNKY, DOPRAVA
Obchodní podmínky

Před objednáním zboží doporučujeme seznámit se s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu. Obchodní podmínky se řídí platným zněním ustanovení obchodního zákoníku.

1. Objednání zboží

Zboží nabízené v našem internetovém obchodě je možné objednat následujícími způsoby:

a) přes e-shop

b) telefonicky v obchodě v pracovní dny v době od 8.30 do 17.00 hodin (12.00 až 14.00 pauza), na telefonním čísle +420 577912599. Nebo e-mailem na obchod@pkcomp.cz nebo obchod@itvlaky.cz

Objednávka MUSÍ obsahovat tyto údaje:

1) Jméno + příjmení

2) Adresu dodání

3) Označení zboží, tj. výrobce + katalogové číslo 

4) Modelovou velikost, případně typ napájení (analog x digital)

5) Doručení zboží a platba (Česká pošta, DPD, osobní odběr; převodem, dobírkou, hotově, kartou)

E-mailové a telefonické objednávky bez všech potřebných údajů nebudou akceptovány!

Přibližně 10 dnů od objednání zboží obdržíte automatický e-mailový dotazník od společnosti Heureka. V zájmu zlepšení našich služeb Vás žádáme o jeho vyplnění, které nezabere více než dvě minuty. Prosím respektujte, že zboží které není skladem může mít dodání i více jak 10 dnů. Pokud si objednáte zboží, které se musí objednat u výrobce, prosím nepište nám za 10 dní na Heureku, že zboží nedošlo včas, když jste o tom uvědoměni :-)

2. Ochrana poskytovaných údajů

Svojí registrací učiněnou zasláním objednávky přistupuje zákazník na níže uvedené podmínky: Při nakládání s osobními daty se provozovatel tohoto internetového obchodu zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění. Provozovatel obchodu prohlašuje, že osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity. Nastal-li by případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka třetí osobě provozovatel se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení zákazníkem.

3. Způsob doručení

Zboží lze vyzvednout následujícími způsoby:

a) Osobně v prodejně Mašinky u Jolanky v pracovní dny v době od 8:30 do 12 a od 14 do 17:00 hodin.
V sobotu a neděli  po tel domluvě možno také, nebo ve všední dny v jinou dobu po tel. dohodě. Telefony vyřizujeme do 17h.

b) Prostřednictvím České pošty v rámci ČR.

c) Prostřednictvím DPD v rámci ČR.

Kupující se stává vlastníkem zboží v okamžiku zaplacení plné ceny zboží. Cena zboží se považuje za zaplacenou momentem předání příslušné částky ve výši kupní ceny prodávajícímu, případně předání příslušné částky ve výši kupní ceny České poště nebo DPD, případně připsáním příslušné částky ve výši kupní ceny na účet prodávajícího.

d) Na Slovensko prostřednictvím UPS, příp. poštou.

e) Zasíláme i do Rakouska, Německa, Polska a dalších zemí EU dle domluvy.

e) Ke všem odchozím balíkům účtováno balné ve výšši 25Kč+DPH, tj. 30Kč  

V případě opakového nepřevzetí zboží ze strany Kupujícího má Prodávající nárok další objednávky zrušit bez udání důvodu.


V případě nepřevzetí zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč jako náhradu vynaložených nákladů dle §522 občanského zákoníku. Už jsme se setkali bohužel s několika modeláři, kteří naši expedici uhánějí a pak balík vůbec nepřeberou.

4. Placení zboží

Zboží lze platit následujícími způsoby:

a) dobírkou - peníze jsou předány při převzetí přepravci, nebo příslušné poště. Za dobírku se připlácí 50Kč.

b) platba předem - peníze jsou poukázány na náš bankovní účet , zboží je zasláno v okamžiku připsání částky na účet.

Platba je zvýhodněna slevou 1%.

c) hotově při převzetí v prodejně ve Fryštáku. 

d/ platební kartou na prodejně. V případě nákupu zboží ve slevě není možné platit kartou, nebo Vám ze slevy bude odečten poplatek 3%, které si strhne banka.  U běžného zboží poplatek hradíme za zákazníka. Platbu kartou hlaste předem!


e/ prostřednictvím platebního portálu GooPay. Tímto způsobem plaťte pouze zboží, které je skladem, nebo je skladem u výrobce - tyto informace uvádí výrobce na webových stránkách, příp. na našich stránkách najdete stav skladu nebo výrobní termíny. Pokud si nejste jistí, ověřte si to e-mailem nebo telefonicky. Upozorňujeme, že pokud platíte kartou, tak si portály za zpracování Vaší karty účtují poplatek a nám zasílají jen cca 97 % z fakturované částky a ne hned. V případě, že zákazník požaduje vrácení peněz, vracíme částku kterou jsme obdrželi na náš účet. Pokud používáte k placení plat.kartu, je třeba si uvědomit, že platíte za převod třetí straně, kterou v případě stornování objednávky není v ČR  jednoduché přinutit k vrácení poplatku. Toto je bohužel problém používání platebních karet, proto na to upozorňujeme předem. V případě domluvy na výměně za jiné zboží máte nárok na zboží za pnou cenu. 

f/ pokud zákazník objednané zboží na dobírku nepřevezme, další objednávky odešleme pouze při provedení platby předem.

g/ prodejce má nárok požadovat zálohu ve výši 10 - 50 % u objednávek na určité komodity, které nejsou běžně prodáváné. 

Jsme plátci DPH.

5. Dodání po částech

Při objednání více druhů položek zboží se může stát, že nebudeme schopni dodat veškeré objednané zboží v jednom termínu. V takovém případě budete dotázáni, zda si přejete dodávku rozdělit do více částí, nebo počkat. Pokud bude cena produktů 
v odesílaném balíku vyšší než 4 000 Kč, tak je přeprava uvedeného baíku na naše náklady.

Příklad: Pokud je hodnota zboží skladem 4000Kč a položky co nejsou skladem mají hodnotu 200Kč, určuje se cena podle objemu produktu, tj. pokud je možno poslat v bublinkové obálce, je doprava zdarma, pokud by se musel posílat další balík, byla by cena za přepravu často vyšší, než je naše marže, takže se dotazujeme zákazníka, zda-li máme vyčkat a spojit s další objednávkou tak, 
aby hodnota dalšího balíku byla nad 4000Kč a doprava byla na naše náklady, nebo zda máme zboží zaslat i s poplatkem za dopravu. Je to pak na dohodě, dá se domluvit po e-mailu.

6. Vrácení peněz

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, může zboží vrátit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá zboží prodejci bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík. Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Pokud spotřebitel vrátí zboží poškozené vzniklé nákládáním se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlasnosti, může prodejce požadovat finanční náhradu (vrácená částka za zboží může být snížena podle velikosti poškození).

Občanský zákoník dává spotřebitelům ve svém § 53 (http://portal.gov.cz/zakon/40/1964/53) právo jednostranně a bez udání důvodů od smlouvy ve stanovené lhůtě odstoupit a požadovat vrácení všech peněžních prostředků včetně DPH a nákladů na dodání zaplacených za zboží, pokud zboží zakoupili takzvaně na dálku (tzn. například v internetovém obchodě). Peníze budou vráceny převodem na účet spotřebitele, případně po dohodě jiným způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy

Není možné požadovat vrácení peněz za objednanou a prokazatelně provedenou práci. Jakoukoliv práci je možno reklamovat, postupuje se pak jako u reklamace zboží.  

Reklamovat by měl zákazník výrobek neprodleně po zjištění vady, aby se dalším používáním vadná věc úplně nezničila.
Pokud je zboží používané a vykazuje vadu, postupuje se jako reklamace. Je možné se domluvit na opravě, výměně zboží, 
nebo vrácení peněz. Domluva závisí na stavu použití zboží. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na firemní zákazníky.
Při vrácení zboží uveďte bankovní spojení. 
 
7. Odpady

Na základě novely zákona o odpadech č.185/2001Sb. jsme povinni vybírat příspěvek na likvidaci historického elektrozařízení.

8. Reklamace, záruka

Tento reklamační řád je okamžikem uzavření kupní smlouvy (okamžikem přijetí objednávky) závazný pro prodávajícího i kupujícího a obě strany se zavazují jím řídit. Záruka se vztahuje na bezvadnou funkci výrobku při správném používání zboží a na vady vzniklé prokazatelnou vinou výrobce. Záruka se nevztahuje na díly podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladováním či nešetrným nebo neodborným zacházením. Záruka z případných vad na zboží může být uplatněna výhradně po dobu záruční doby. Záruční doba trvá 24 měsíců (není-li výslovně sjednáno jinak) a počíná dnem převzetí zboží. V případě, že má zboží v záruční době prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má kupující právo na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu, také může odstoupit od smlouvy či požadovat přiměřenou slevu. Pokud to povaha zakoupeného produktu dovoluje, má kupující nárok na opravu či doplnění. Dodavatel nenese zodpovědnost za škody vzniklé při přepravě zákazníkovi. Zboží si proto překontrolujte při jeho převzetí. Je-li poškozené, nepřebírejte ho. Zboží je pojištěné a vzniklou škodu hradí přepravce. Záruka se vztahuje na zboží zakoupené u nás a na jeho vady. Pokud zjistíme při diagnostice, že závada byla způsobena produktem, který nebyl zakoupený u nás, nebo neodborným zásahem, nebude záruka uznána. V případě reklamace zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka, se do 30 dnů vyřídí reklamace vadného produktu. Za datum uplatnění reklamace se považuje datum, kdy spotřebitel projevil vůli reklamovat zboží (písemně, telefonicky - doporučujeme písemnou komunikaci, která je následně i dohledatelná). 
Pokud požadujete u produktu více práce, jako je např. ozvučení, nahrání zvuků do dekodéru, programování atd. je nutné počítat s tím, že tyto práce zaberou několik dní navíc. Pokud trváte na vyřízení do 30 dnů, tyto úpravy nemusí být provedeny. Jednoduše by to nešlo stihnout a je to služba navíc, která s reklamací produktu nesouvisí. 

9. Servisní a instalační práce

Běžná hodinová sazba za práci technika je 390Kč + DPH / DCC, elektroinstalace, úprava a opravy lokomotiv/
Za práce s pokládkou kolejí, tvorbou krajiny, sestavení stavebnic se účtuje snížená sazba 200Kč/h + DPH.
Výjezd k zákazníkovi se účtuje 8Kč/km, nebo paušálně 50,100,150Kč podle vzdálenosti /Zlín, Fryšták atd./
Práce za úpravu lokomotiv za účelem ozvučení, modernizace osvětlení na LED atd. se pohybuje v rozmezí 
400-1500Kč + DPH podle náročnosti.  Úpravy jsou nevratné, v lokomotivách se musí vrtat, lepit, řezat atd. !
Je třeba s tím počítat v případě reklamace! Ta je možná, ale model se musí nejdříve upravit do továrního nastavení.
Toto musí buď provést kupující, nebo po domluvě prodejce. Reklamace pak může trvat i 30 dnů + několik dní úpravy navíc.
Prosím neposílejte žádné modely na úpravy bez předchozí domluvy.

Jakékoliv objednávky na servisní práce posílejte vždy jen e-mailem, nebo písemně.

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR 
Štěpánská 15 
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz 
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.

Pozor! Neprovádíme opravy modelů, ke kterým již nejsou dostupné ND. Tedy nic, co je starší než cca 7-10 let.

Železniční modely nejsou vhodné pro děti do 3 let vzhledem k ostrým rohům, hranám a malým dílům.

Levnější START modely jsou doporučeny pro děti od 6 let, zatímco běžné modely pro dospělé modeláře.

Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 4. 2016.

Cena a způsob dopravy

 ČESKÁ REPUBLIKA


Zboží zasíláme přes Českou poštu a dopravní společností PPL a DPD.

V poštovném je vždy zahrnuto balné 30 Kč.

Doručení dopravní společností PPL. Balík Vám bude doručen na Vámi zadanou adresu osobně, PPL se pokusí 2x doručit balík, v případě nedoručení je potřeba kontakovat příslušné depo ohledně dalšího pokusu doručení. PPL doručuje pondělí - sobota! 

PPL objednávka do 2000,- objednávka nad 2000,- objednávka nad 4000,-
  99,- 69,- 30,-
 

U České pošty můžete volit mezi Balíkem do ruky a Balíkem na poštu.

Balík do ruky Vám bude doručen na Vaši adresu, v případě nepřevzetí zůstavá uložen na poště.
Balík na poštu putuje rovnou na poštu. Budete informováni e-mailem a SMSkou o tom, že máte na poště balík. Při vyzvednutí budete potřebovat číslo balíku, nebo Váš občanský průkaz (či jiný doklad totožnosti).

Česká pošta objednávka do 2000,- objednávka nad 2000,- objednávka nad 4000,-
Balík do ruky 105,- 75,- 30,-
Balík na poštu 99,- 69,- 30,-
   

Při nákupu menších, příp. plochých položek, je možné využít snížené poštovné přes Českou poštu. Balíček odchází jako Cenné psaní nebo Doporučený balíček. Doba dodání je 1 - 5 pracovních dnů. Tento způsob dopravy lze použít při nákupu drobných položek, které se vejdou do obálky Cenného psaní a platbě převodem na náš účet. Limit je nastaven na 900 korun, při vyšší objednávce drobnějších položek napište žádost do poznámky, při fakturaci způsob dopravy změníme.

Česká pošta objednávka do 900,-
Doporučené psaní, Cenné psaní 59,-
 

Možné je i doručení dopravní společností DPD. Balík Vám bude doručen na Vámi zadanou adresu osobně, DPD se pokusí 3x doručit balík, v případě nevyzvednutí se balík vrací zpět k nám.

DPD objednávka do 2000,- objednávka nad 2000,- objednávka nad 4000,-
  99,- 69,- 30,-
 

Cena dobírky je 35 korun, která se připočte k základní ceně dopravy. Dobírka je možná jak u PPL, České pošty (Balík do ruky, Balík na poštu), tak u DPD.


SLOVENSKO


 Zasíláme zboží i na Slovensko. Je možné zaslání poštou, PPL, a nebo UPS. Preferujeme UPS nebo PPL, v případě, že chcete zboží zaslat poštou, napište to do poznámky.

Slovensko objednávka do 4000,-/160€ objednávka nad 4000,-/160€ objednávka nad 6000,-/220€
  192,-/7€ 100,-/3,67€ 28,-/1€

 Na Slovensko zasíláme i na dobírku, příplatek je 82,-/3€.

Österreich, Germany, Polska, Hungary, Italia, France, GB, Croatia, Slovenia, Romania


  objednávka do 4000,-/160€ objednávka nad 4000,-/160€
  440,-/16€ 330,-/12€

 

Ostatní státy EU


 Zasíláme do Belgie, Bulharska, Dánska, Finska, Irska, Nizozemí, Portugalska, Španělska, Švédska, Estonska, Litvy, Lotyšska.

  jednotná cena
  605,-/22€

 

OSOBNÍ ODBĚR


 

Možné je i osobní převzetí v naší prodejně ve Fryštáku u Zlína.

Otvírací doba prodejny:
pondělí - pátek 8:30 -12:00 14:00-17:00

O víkendu, ve všední dny mezi 12-14 hodinou a po 17. hodině možno po předchozí telefonické domluvě.

 

ZPŮSOBY PLATBY


 ČR

  • platba převodem na náš účet, zdarma, sleva 1 % na celý nákup
  • platba dobírkou, příplatek Kč 35,-
  • hotově na prodejně, zdarma
  • platba kartou**zdarma

**plaťte kartou pouze zboží, které je skladem, případně zboží, o kterém víte, že je možné ho ještě objednat (zjistíte to většinou na oficiálních webech výrobců, příp. u Tilligu podle stavu skladu, který najdete na hlavní straně našeho webu)
**různé procentuální zvýhodnění ("akce") se nevztahují na objednávku při platbě kartou

 


SLOVENSKO

  • platba převodem na náš SK účet, zdarma, sleva 1 % na celý nákup
  • platba dobírkou, příplatek 110,-/4€
  • platba kartou**zdarma

**plaťte kartou pouze zboží, které je skladem, případně zboží, o kterém víte, že je možné ho ještě objednat (zjistíte to většinou na oficiálních webech výrobců, příp. u Tilligu podle stavu skladu, který najdete na hlavní straně našeho webu)
**různé procentuální zvýhodnění ("akce") se nevztahují na objednávku při platbě kartou

 


Österreich, Deutschland, Polska, others EU countries

  • platba převodem na náš SK účet, zdarma, sleva 1 % na celý nákup
  • platba kartou** zdarma

**plaťte kartou pouze zboží, které je skladem, případně zboží, o kterém víte, že je možné ho ještě objednat (zjistíte to většinou na oficiálních webech výrobců, příp. u Tilligu podle stavu skladu, který najdete na hlavní straně našeho webu)
**různé procentuální zvýhodnění ("akce") se nevztahují na objednávku při platbě kartou

 


V případě nepřevzetí zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč jako náhradu vynaložených nákladů dle §522 občanského zákoníku. Už jsme se setkali bohužel s několika modeláři, kteří naši expedici uhánějí a pak balík vůbec nepřeberou.

 

 

N2VhY2I