akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0
 

TOPlist


» OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Před objednáním zboží doporučujeme seznámit se s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu. Obchodní podmínky se řídí platným zněním ustanovení obchodního zákoníku.

1. Objednání zboží

Zboží nabízené v našem internetovém obchodě je možné objednat následujícími způsoby:

a) přes e-shop

b) telefonicky v obchodě v pracovní dny v době od 8.30 do 17.00 hodin (12.00 až 14.00 pauza), na telefonním čísle +420 577912599. Nebo e-mailem na obchod@pkcomp.cz nebo obchod@itvlaky.cz

Objednávka MUSÍ obsahovat tyto údaje:

1) Jméno + příjmení

2) Adresu dodání

3) Označení zboží, tj. výrobce + katalogové číslo 

4) Modelovou velikost, případně typ napájení (analog x digital)

5) Doručení zboží a platba (Česká pošta, DPD, osobní odběr; převodem, dobírkou, hotově, kartou)

E-mailové a telefonické objednávky bez všech potřebných údajů nebudou akceptovány!

Přibližně 10 dnů od objednání zboží obdržíte automatický e-mailový dotazník od společnosti Heureka. V zájmu zlepšení našich služeb Vás žádáme o jeho vyplnění, které nezabere více než dvě minuty. Prosím respektujte, že zboží které není skladem může mít dodání i více jak 10 dnů. Pokud si objednáte zboží, které se musí objednat u výrobce, prosím nepište nám za 10 dní na Heureku, že zboží nedošlo včas, když jste o tom uvědoměni :-)

2. Ochrana poskytovaných údajů

Svojí registrací učiněnou zasláním objednávky přistupuje zákazník na níže uvedené podmínky: Při nakládání s osobními daty se provozovatel tohoto internetového obchodu zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění. Provozovatel obchodu prohlašuje, že osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity. Nastal-li by případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka třetí osobě provozovatel se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení zákazníkem.

3. Způsob doručení

Zboží lze vyzvednout následujícími způsoby:

a) Osobně v prodejně Mašinky u Jolanky v pracovní dny v době od 8:30 do 12 a od 14 do 17:00 hodin.
V sobotu a neděli  po tel domluvě možno také, nebo ve všední dny v jinou dobu po tel. dohodě. Telefony vyřizujeme do 17h.

b) Prostřednictvím České pošty v rámci ČR.

c) Prostřednictvím DPD v rámci ČR.

Kupující se stává vlastníkem zboží v okamžiku zaplacení plné ceny zboží. Cena zboží se považuje za zaplacenou momentem předání příslušné částky ve výši kupní ceny prodávajícímu, případně předání příslušné částky ve výši kupní ceny České poště nebo DPD, případně připsáním příslušné částky ve výši kupní ceny na účet prodávajícího.

d) Na Slovensko prostřednictvím UPS, příp. poštou.

e) Zasíláme i do Rakouska, Německa, Polska a dalších zemí EU dle domluvy.

e) Ke všem odchozím balíkům účtováno balné ve výšši 25Kč+DPH, tj. 30Kč  

V případě opakového nepřevzetí zboží ze strany Kupujícího má Prodávající nárok další objednávky zrušit bez udání důvodu.

V případě nepřevzetí zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč jako náhradu vynaložených nákladů dle §522 občanského zákoníku. Už jsme se setkali bohužel s několika modeláři, kteří naši expedici uhánějí a pak balík vůbec nepřeberou.

4. Placení zboží

Zboží lze platit následujícími způsoby:

a) dobírkou - peníze jsou předány při převzetí přepravci, nebo příslušné poště. Za dobírku se připlácí 50Kč.

b) platba předem - peníze jsou poukázány na náš bankovní účet , zboží je zasláno v okamžiku připsání částky na účet.

Platba je zvýhodněna slevou 1%.

c) hotově při převzetí v prodejně ve Fryštáku.

d/ platební kartou na prodejně. V případě nákupu zboží ve slevě není možné platit kartou, nebo Vám ze slevy bude odečten poplatek 3%, které si strhne banka.  U běžného zboží poplatek hradíme za zákazníka. Platbu kartou hlaste předem!


e/ prostřednictvím platebního portálu GooPay. Tímto způsobem plaťte pouze zboží, které je skladem, nebo je skladem u výrobce - tyto informace uvádí výrobce na webových stránkách, příp. na našich stránkách najdete stav skladu nebo výrobní termíny. Pokud si nejste jistí, ověřte si to e-mailem nebo telefonicky. Upozorňujeme, že pokud platíte kartou, tak si portály za zpracování Vaší karty účtují poplatek a nám zasílají jen cca 97 % z fakturované částky a ne hned. V případě, že zákazník požaduje vrácení peněz, vracíme částku kterou jsme obdrželi na náš účet. Pokud používáte k placení plat.kartu, je třeba si uvědomit, že platíte za převod třetí straně, kterou v případě stornování objednávky není v ČR  jednoduché přinutit k vrácení poplatku. Toto je bohužel problém používání platebních karet, proto na to upozorňujeme předem. V případě domluvy na výměně za jiné zboží máte nárok na zboží za pnou cenu. 

f/ pokud zákazník objednané zboží na dobírku nepřevezme, další objednávky odešleme pouze při provedení platby předem.

g/ prodejce má nárok požadovat zálohu ve výši 10 - 50 % u objednávek na určité komodity, které nejsou běžně prodáváné. 

Jsme plátci DPH.

5. Dodání po částech

Při objednání více druhů položek zboží se může stát, že nebudeme schopni dodat veškeré objednané zboží v jednom termínu. V takovém případě budete dotázáni, zda si přejete dodávku rozdělit do více částí, nebo počkat. Pokud bude cena produktů 
v odesílaném balíku vyšší než 4 000 Kč, tak je přeprava uvedeného baíku na naše náklady.

Příklad: Pokud je hodnota zboží skladem 4000Kč a položky co nejsou skladem mají hodnotu 200Kč, určuje se cena podle objemu produktu, tj. pokud je možno poslat v bublinkové obálce, je doprava zdarma, pokud by se musel posílat další balík, byla by cena za přepravu často vyšší, než je naše marže, takže se dotazujeme zákazníka, zda-li máme vyčkat a spojit s další objednávkou tak,
aby hodnota dalšího balíku byla nad 4000Kč a doprava byla na naše náklady, nebo zda máme zboží zaslat i s poplatkem za dopravu. Je to pak na dohodě, dá se domluvit po e-mailu.

6. Vrácení peněz

Na veškeré u nás zakoupené zboží přes e-shop poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět ve lhůtě 14 kalendářních dnů,  ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík. Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno a uloženo v originálním obalu. Zboží nesmí jevit známky používání, pokud bude rozbaleno, můžeme požadovat finančí satisfakci.

Občanský zákoník dává spotřebitelům ve svém § 53 (http://portal.gov.cz/zakon/40/1964/53) právo jednostranně a bez udání důvodů od smlouvy ve stanovené lhůtě odstoupit a požadovat vrácení peněz, včetně DPH, zaplacených za zboží, pokud zboží zakoupili takzvaně na dálku (tzn. například v internetovém obchodě). Nárok na vrácení distribučních nákladů (např. poštovné, balné) spotřebitel nemá, každý má možnost si zboží vyzvednout osobně. Tady je třeba si uvědomit nevýhody nákupu po internetu - tj. cena je vyšší o přepravní náklady, které platíte přepravci, peníze nejsou určeny prodejci. 

Na vrácení peněz vzniká nárok tehdy, jedná-li se o nákup přes internet, nebo i v případech, kdy není možnost si zboží vyzkoušet, vidět ho na prodejně, osahat si jej. Toto právo však nemůžete využít u zboží upraveného podle vašeho přání, u zboží které podléhá opotřebení či zastarání  a na počítačové programy. Taktéž není možno bezdůvodně vrátit produkt, který byl objednán exkluzivně pro vás mimo naši běžnou nabídku a s jeho vlastnostmi jste byli předem obeznámeni.

Není možné požadovat vrácení peněz za objednanou a prokazatelně provedenou práci. Jakoukoliv práci je možno reklamovat, postupuje se pak jako u reklamace zboží.  
 
Odstoupení od smlouvy a reklamace jsou dvě odlišné věci.Odstoupení od smlouvy je vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky. Zákazníkovi je ponechaná lhůta na rozmyšlení, zda zboží které si objednal přes internet, splňuje jeho očekávání a požadavky,je to tedy lhůta na vyzkoušení zboží. V průběhu této doby může zákazník poslat zboží zpět, ale nesmí být použité, nebo jinak poškozené. Toto však není reklamace, ale je to služba zákazníkovi. Reklamovat by měl zákazník výrobek neprodleně po zjištění vady, aby se dalším používáním vadná věc úplně nezničila.
Pokud je zboží používané a vykazuje vadu, postupuje se jako reklamace. Je možné se domluvit na opravě, výměně zboží, 
nebo vrácení peněz. Domluva závisí na stavu použití zboží. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na firemní zákazníky.
Při vrácení zboží uveďte bankovní spojení. 
 
7. Odpady

Na základě novely zákona o odpadech č.185/2001Sb. jsme povinni vybírat příspěvek na likvidaci historického elektrozařízení.

8. Reklamace, záruka

Tento reklamační řád je okamžikem uzavření kupní smlouvy (okamžikem přijetí objednávky) závazný pro prodávajícího i kupujícího a obě strany se zavazují jím řídit. Záruka se vztahuje na bezvadnou funkci výrobku při správném používání zboží a na vady vzniklé prokazatelnou vinou výrobce. Záruka se nevztahuje na díly podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladováním či nešetrným nebo neodborným zacházením. Záruka z případných vad na zboží může být uplatněna výhradně po dobu záruční doby. Záruční doba trvá 24 měsíců (není-li výslovně sjednáno jinak) a počíná dnem zaplacení či převzetí zboží, podle toho, která skutečnost nastane dříve. V případě, že má zboží v záruční době prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má kupující nárok na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. V ostatním má kupující nárok na opravu či doplnění. Dodavatel nenese zodpovědnost za škody vzniklé při přepravě zákazníkovi. Zboží si proto překontrolujte při jeho převzetí. Je-li poškozené, nepřebírejte ho. Zboží je pojištěné a vzniklou škodu hradí přepravce. Záruka se vztahuje na zboží zakoupené u nás a na jeho vady. Pokud zjistíme při diagnostice závady, že  závada byla způsobena produktem, který nebyl zakoupený u nás, nebo neodborným zásahem, nebude záruka uznána. V případě reklamace zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka, se do 30 dnů vyřídí reklamace vadného produktu. 
Pokud požadujete u produktu více práce, jako je např. ozvučení, nahrání zvuků do dekodéru, programování atd. je nutné počítat s tím, že tyto práce zaberou několik dní navíc. Pokud trváte na vyřízení do 30 dnů, tyto úpravy nemusí být provedeny. Jednoduše by to nešlo stihnout a je to služba navíc, která s reklamací produktu nesouvisí. 

9. Servisní a instalační práce

Běžná hodinová sazba za práci technika je 390Kč + DPH / DCC, elektroinstalace, úprava a opravy lokomotiv/
Za práce s pokládkou kolejí, tvorbou krajiny, sestavení stavebnic se účtuje snížená sazba 200Kč/h + DPH.
Výjezd k zákazníkovi se účtuje 8Kč/km, nebo paušálně 50,100,150Kč podle vzdálenosti /Zlín, Fryšták atd./
Práce za úpravu lokomotiv za účelem ozvučení, modernizace osvětlení na LED atd. se pohybuje v rozmezí 
400-1500Kč + DPH podle náročnosti.  Úpravy jsou nevratné, v lokomotivách se musí vrtat, lepit, řezat atd. !
Je třeba s tím počítat v případě reklamace! Ta je možná, ale model se musí nejdříve upravit do továrního nastavení.
Toto musí buď provést kupující, nebo po domluvě prodejce. Reklamace pak může trvat i 30 dnů + několik dní úpravy navíc.
Prosím neposílejte žádné modely na úpravy bez předchozí domluvy.

Jakékoliv objednávky na servisní práce posílejte vždy jen e-mailem, nebo písemně.

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR 
Štěpánská 15 
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz 
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.

Pozor! Neprovádíme opravy modelů, ke kterým již nejsou dostupné ND. Tedy nic, co je starší než cca 7-10 let.

Železniční modely nejsou vhodné pro děti do 3 let vzhledem k ostrým rohům, hranám a malým dílům.

Levnější START modely jsou doporučeny pro děti od 6 let, zatímco běžné modely pro dospělé modeláře.

Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 4. 2016.

 

NjEyOTFkO