akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0
 

TOPlist


»

Kolejiště TT větší  - prodejna Mašinky u Jolanky Fryšták

Kolejiště je staré cca 12let, dlouhé 410cm a široké 85cm. Bylo stavěno za pomocí kolejí původních BTTB /výhybky a koelje v nádraží/ a profilového kolejiva f. Litomysky I s betonovým podložím a trochou kolejiva Tillig. Vycházelo se z využití podkroví domu, kdy kolejiště bylo umístěno pod šikminou, takže nezavazelo a pokračovalo dírou ve zdi do další místnosti, kde dvoukolejná 4m trať  za skříněmi kopírovala obvod pokoje a na konci bylo 4 kolejené viditelné nádraží a vratná smyčka s krajinou / ta již překážela:-)/ Vlaky měli možnost místo odjetí do druhé místnosti se vrátit ještě zpět přes smyčku na tomto kolejišti vlevo.
Vše bylo stavěno na 2cm tlusé dřevěné kontrukci. Skryté nádraží bylo řešeno pro 6 odstavených souprav na dřevotřísce tlumeno 2mm plast. izolací,  min. délka úseků je 130cm, tedy vhodná pro lokomotivu a 5 nových rychlíkových vozů.
Kolejiště bylo analogově řízené, ale brzy se přešlo na digitál, kvůli jednoduchosti obsluhy.
Při stěhování na prodejnu muselo být rozpůleno na 205cm díly.

Nově nyní provádíme výměnu výhybek za profilové Tillig, výměnu kolejí za 1m pruty Tillig, montáže nových přestavníků, kompletní rekonstrukci skrytého nádraží, které nově pojme 13 souprav délky min. 130cm a možná budou rovnou dvě na obou koncích, spirála a další úpravy, vše podle časových možností.velké kolejiště rekonstrukce

Staré výhybky na pravém zhlaví...

staré výhybky

Nové výhybky na pravém zhlaví... bylo třeba změnit geometrii, proto oblouky před výhybkou...

instalace nových výhybek

Příprava výměny skrytého nádraží
vratná smyčka
Skryté nádraží bude mít nyní 3 koleje ve vratné smyčce R 310,535, 396mm

nová vratná smyčka ve skrytém nadraží

LEDEN 2012 - právě připravujeme první skryté nádraží, které by mělo pojmout 13 vlaků 
malý lepič kolejí

Zhlaví na modulové koljiště

 

NTcwNTQ2Mj