Už máte objednanou svoji parní lokomotivu řady 413 od firmy PIKO v měřítku TT? Tady najdete!

ARCHIV TT - Motorová jednotka 6342 Desiro, MÁV / TILLIG 02880

Kód: 02880
7 501 Kč –12 %
ARCHIV TT - Motorová jednotka 6342 Desiro, MÁV / TILLIG 02880
7 501 Kč –12 % 6 590 Kč 5 446 Kč bez DPH
Prodej ukončen

Detailní informace

Detailní popis produktu

NOVINKA II.Q.2016!

Motorová jednotka. Délka: 348 mm.



   web výrobce
     informace
    dostupnost
    +  
 manuál, ND Termíny   Tillig TT 2016  Ke stažení prospekty Tillig Facebook TT a všeobecný

* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 5 dnů.
* pokud chcete fotografii otevřít v plném rozlišení, použijte pravé tl. myši a otevřete odkaz v nové kartě-okně.
* pokud chcete poslat zprávu o naskladnění nebo snížení ceny, klikněte na ikonu hlídacího psa pod tl. KOUPIT
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.

SLUŽBY NAVÍC
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
- možnost montáže lokomotivního dekodéru za příplatek 395Kč + cena dekodéru, obě položky přidejte do košíku.
- možnost zvukového dekodéru za příplatek = cena zvuk. dekodéru + reproduktoru + cenu zvuku + montáž (vše níže)
 
Pokud chcete zvuk od f. JACEK a ne orig. od ZIMO / stejný jako německá verze/, pak možnost za příplatek, viz níže.
Z důvodu ozvučení upozorňujeme, že upravujeme obal tak, aby bylo možno lokomotivu vložit se zapojeným tendrem.
V případě že požadujete ozvučení, pak expedice trvá cca o 14 dny déle, podle dostupnosti dekodéru a vytíženosti technika.
Za příplatek nabízíme ozvučení dekodérem ZIMO, profil JACEK: http://www.jacek-modely.cz/zvukovy-projekt-desiro/

Pokud model chcete provozovat s jinými spřáhly než 08840 TILLIG, je možné tyto spřáhla dokoupit a vyměnit.
Varianty:  ROCO spřáhlo nebo 74900 KUEHN.  Případně starší typy s očkem: 08872 TILLIG 

Vzor:

V roce 1998 představila firma Siemens novou rodinu modulárních vozidel jednotně nazývaných DESIRO. Byly různé varianty – např. čtyřdílný dieselový motorový vůz, šestidílná elektrická souprava, jednodílný motorový vůz a další vozy s jednotným čelem. DB AG v roce 1998 objednala 150 dvoudílných motorových vozů, které do svého vozového parku zařadila jako řadu 642. První motorový vůz byl DB AG dodán v roce 1999.

DB AG nasazuje tyto motorové vozy přednostně v regionech Bavorsko, Sasko, Durynsko a Mecklenburg.
Tyto motorové vozy najdou využití i u soukromých dopravců. Například Connex, Vogtlandbahn a další.
V současné době je v Německu nasazeno přes 200 motorových vozů. V zahraničí jsou nasazovány v Rakousku, Rumunsku, Slovinsku, ČR a Maďarsku. V zámoří jsou vozy testované na předměstí Los Angels. Řada 642 má 123 míst k sezení a 90 míst k stání. Uspořádání podvozku je B´2B´. Obě poploviny motorového vozu jsou uspořádány rozdílně. V jedné části je oddíl 1. třídy, v druhé části je velkoprostorový oddíl, uzavřené WC a případně automat na výdej jízdenek. K pohonu slouží dva 6-ti válcové motory MTU, každý o výkonu 275 KW. Přenos síly je hydromechanický, s 5-ti rychlostní automatickou převodovkou. Maximální rychlost je 120 km/h. Nasazení motorových vozů je převážně na regionálních tratích, často také v dvoučlenném řazení. Na předměstí velkých měst mohou být ve trojčlenném.

Model - motorová jednotka

Model je v měřítku zmenšená předloha v příslušném barevném řešení a popisy. Pohon modelu je proveden přes krajní podvozek v díle s toaletou, na obě osy. Na jedné ose na jedné straně je bandáž. Odběr proudu je z prvního podvozku na pravé straně, prostřední – Jakobsův – podvozek z obou stran a od zadního nehnaného podvozku z levé strany. Odběr proudu není pouze přes hnanou osu, kde je bandáž. Odběr proudu je realizován přes hrotové uložení os, aby byl odběr proudu maximálně chráněný proti znečištění. Model je vybaven vnitřním interiérem a osvětlením a směrově závislým čelním a koncovým osvětlením. Délka přes střední narážecí ústrojí je 349mm. S přiloženou spojkou – ojí – mohou být vozidla sestavená jako několikadílný vlak. 5-ti pólový motorek se setrvačníkem, patice pro digitální dekodéry dle NEM 651. 
Osvětlení pomocí teple bílých LED diod přepínaných podle směru jízdy (vpředu 3 bodové bílé, vzadu 2 bodové červené). 
Proud je sbírám všemi koly středního podvozku a pravou stranou krajních podvozků. 
Interiér je osazen vnitřním vybavením a vnitřním osvětlením, které je možno spínat samostaně pomocí výstupu při použití dekodéru kat.č. 66017.  Kinematika krátkého spřáhla dle NEM 358. Makety spřáhla Scharfenberg /možno vyměnit za běžné. Délka: 348 mm.

* pokud chcete aby model vyjel i do prudšího kopce,  objednejte si navíc ND 201489, tj. druhé soukolí s bandáží.
Lze jednoduše vyměnit svépomocí. 201523 je dvojkolí bez bandáže. 

* Model můžeme osadit figurkami, cena je 290Kč práce + figurky dle libovolného výběru. ( TT nebo N, většinu sedících)

POZOR! Pokud si objednáte ozvučení, které vyžaduje úpravy modelu, není možné případné reklamace vyřídit do 30 dnů.
Potřebujeme navíc čas na úpravy do továrního nastavení a po vrácení z opravy opětovnou montáž úprav, tedy cca 7-14 dní navíc. Výrobci opravy řeší do 30 dnů, takže to u zakázkových úprav nejde stihnout. Pokud byste s tímto nesouhlasili, 
objednejte si jen komponenty a proveďte montáž svépomocí. Děkujeme za pochopení.

Doplňkové parametry

Kategorie: ARCHIV
? Měřítko: TT
? Žel. správa: MAV (Maďarsko)
? Epocha: VI
Výrobce: TILLIG

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.