ARCHIV TT - motorová jednotka VT07 Desiro CZ popisky / 02899 Tillig

Kód: 02899
Česko, Slovensko
Značka: TILLIG
6 788 Kč
Prodej ukončen
Možnosti doručení
vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

NOVINKA 2014! Desiro Vogtlandbahn

NEM651, vnitřní osvětlení

Toto vydání bude mít loga Trilex, loga českých partnerů (Liberecký kraj, Ústecký kraj) a další české! popisy. Provedení tedy bude podle aktuální podoby, která jezdí v severních Čechách, dále na trase Liberec, Česká Lípa a Děčín

VBG

Vzor:

V roce 1998 představila firma Siemens novou rodinu modulárních vozidel jednotně nazývaných DESIRO. Byly různé varianty – např. čtyřdílný dieselový motorový vůz, šestidílná elektrická souprava, jednodílný motorový vůz a další vozy s jednotným čelem. DB AG v roce 1998 objednala 150 dvoudílných motorových vozů, které do svého vozového parku zařadila jako řadu 642. První motorový vůz byl DB AG dodán v roce 1999.

DB AG nasazuje tyto motorové vozy přednostně v regionech Bavorsko, Sasko, Durynsko a Mecklenburg. Tyto motorové vozy najdou využití i u soukromých dopravců. Například Connex, Vogtlandbahn a další. V současné době je v Německu nasazeno přes 200 motorových vozů. V zahraničí jsou nasazovány v Rakousku, Rumunsku, Slovinsku, ČR a Maďarsku. V zámoří jsou vozy testované na předměstí Los Angels.

Řada 642 má 123 míst k sezení a 90 míst k stání. Uspořádání podvozku je B´2B´. Obě poploviny motorového vozu jsou uspořádány rozdílně. V jedné části je oddíl 1. třídy, v druhé části je velkoprostorový oddíl, uzavřené WC a případně automat na výdej jízdenek. K pohonu slouží dva 6-ti válcové motory MTU, každý o výkonu 275 KW. Přenos síly je hydromechanický, s 5-ti rychlostní automatickou převodovkou. Maximální rychlost je 120 km/h. Nasazení motorových vozů je převážně na regionálních tratích, často také v dvoučlenném řazení. Na předměstí velkých měst mohou být ve trojčlenném.

Model:

Model je v měřítku zmenšená předloha v příslušném barevném řešení a popisy. Pohon modelu je proveden přes krajní podvozek v díle s toaletou, na obě osy. Na jedné ose na jedné straně je bandáž. Odběr proudu je z prvního podvozku na pravé straně, prostřední – Jakobsův – podvozek z obou stran a od zadního nehnaného podvozku z levé strany. Odběr proudu není pouze přes hnanou osu, kde je bandáž. Odběr proudu je realizován přes hrotové uložení os, aby byl odběr proudu maximálně chráněný proti znečištění. Model je vybaven vnitřním interiérem a osvětlením a směrově závislým čelním a koncovým osvětlením. Délka přes střední narážecí ústrojí je 349mm. S přiloženou spojkou – ojí – mohou být vozidla sestavená jako několikadílný vlak.

 - pokud chcete aby model vyjel i do prudšího kopce,  objednejte si navíc ND 201489, tj. druhé soukolí s bandáží.
Lze jednoduše vyměnit. 201523 je dvojkolí bez bandáže. Vyměníme zdarma na požádání, jen za cenu dvojkolí.

Model můžeme osadit 10 figurkami, cena je 380Kč navíc / práce + materiál/ 

zde jsou další fotografie od D. Struppa 

Doplňkové parametry

Kategorie: ARCHIV
? Měřítko: TT
? Výrobce: TILLIG
? Sklad u výrobce: vyprodáno

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: