H0 - autobus JZS Jelcz 043 béžovo/zeleý Wismut 1960 / Brekina 58260

Kód: 58260BR
Novinka Česko, Slovensko
Značka: BREKINA
837 Kč –11 %
H0 - autobus JZS Jelcz 043 béžovo/zeleý Wismut 1960 / Brekina 58260
837 Kč –11 % 749 Kč 619 Kč bez DPH
Na cestě od výrobce
Můžeme doručit do:
9.10.2020

Novinka 2020 / SPZ XR 00-47 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka září 2020  / H0 - autobus JZS Jelcz 043 zeleno béžový - / SPZ XR 00-47  /druhá verze/

Zabaleno v průhledné krabičce. Velikost vhodná k modelové železnici H0, měřítko 1:87.
* první fotografie může být kvůli zrychlení načítaní malá, druhá fotografie je ve větším rozlišení
* další fotografie můžou být ukázkou balení modelů Brekina
* pokud máte zájem o model Brekina z letáků, který nemáme na e-shopu, objednejte u nás emailem
* můžeme Vás informovat o naskladnění produktu. Vyplně Váš mail do okna ,,SLEDOVAT,, pod cenou zboží a
políčko Upozorněte mne, až ,,bude na skladě,,.

ODKAZ výrobce BREKINA

Letáky ke stažení:

  • Brekina všechny letáky ke stažení ON-LINE

Tyto pozoruhodné autobusy byly vyvinuty v padesátých letech minulého století. Měli dlouhý život. Protože kromě Škody vyráběl polský Jelcz také český autobus v licenci od roku 1959, a to ještě do roku 1986, tedy dlouho nad rámec českých originálů.

Autobus Škoda měl příjemnou karoserii s délkou karoserie 10 680 mm. Standardní vůz měl 11 řad sedadel (41 sedadel), celková hmotnost byla v závislosti na verzi přibližně 14 t. Existovaly různé verze a varianty karoserie, od cestovních, pozemních až po městské autobusy. Přední dveře byly za přední nápravou, což bylo způsobeno konstrukcí s motorem vpředu. Řidič viděl cestující pouze při nastupování nebo vystupování prostřednictvím zrcátek. Navíc tak min. řada ztracených sedadel.
Zde je užitečné srovnání s maďarskými Ikarusy 55 a 66, které byly o něco delší na 11 160 mm, ale také téměř o 2 t lehčí. Kapacita cestujících však byla stejná. Protože tam, kde motor zabíral hodně místa v interiéru Škody, visel daleko vzadu na Ikaru. 

706 RTO byl poháněn šestiválcovým motorem s přímým vstřikováním typu 706, který je známý z nákladního vozu, se zdvihovým objemem 11,8 litru a 160 k.
 Česká těla byla postavena v mateřském závodě Karosa v Liberci a v závodě Liaz SVA Holysov. V roce 1959 byla zahájena licenční výroba 706 RTO v polském Jelczi. Závod JZS (Jelczanskie Zaklady Samochodowe) byl státní podnik založený v roce 1952 v Jelcz-Laskowice (Dolní Slezsko).

Doplňkové parametry

Kategorie: H0 - civilní modely vozidel
? Měřítko: H0
Edice vozidel: Limitovaná série
V prodeji od: Novinka 2020
? Výrobce: BREKINA

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.