ARCHIV H0 - DCC/ZVUK Parní lokomotiva BR 03.10 DR / ROCO 70068

Kód: 70068RO
Výprodej
Značka: ROCO
13 541 Kč
Prodej ukončen
Možnosti doručení
Novinka 2023

Detailní informace

Detailní popis produktu

AKCE! Doporučená cena 14 087 Kč, nejnižší cena za posledních 30 dnů byla 13 770 Kč, aktuálně sleva 11 862  Kč! Jen do vyprodání zásob.

Novinka 2023 od firmy Roco, u výrobce ihned vyprodáno, další série termín neznámý

Parní lokomotiva 03 0059 Deutsche Reichsbahn

ROCO katalog 2023

■ Nejjemnější detaily na podvozku a na kotli
■ Verze s novým kotlem a spalováním oleje
■ Replika třetího vnitřního válce s vnitřním motorem
■ Sady kol z jemného kovu
■ V digitálním provozu s přepínatelným osvětlením motoru
■ Home Rbd Greifswald, Bw Stralsund

Parní lokomotivy řady 03.10, které zůstaly u Deutsche Reichsbahn, dostaly od roku 1959 nový vysoce výkonný kotel, protože tím bylo dosaženo vyšší hospodárnosti v každodenním provozu. Stroje byly označovány jako tzv. „Rekoloky“. Dostali i směšovací předehřívač v hranatém provedení před komín. O několik let později, konkrétně v roce 1965, byly všechny stroje zbývající v DR přestavěny na spalování oleje. Lokomotivy byly nasazeny v každodenní rychlovlakové dopravě, než většina strojů v 70. letech vymřela a byly navezeny na vlečky. Během let služby v DR najezdili rekordních 20 000 kilometrů za měsíc.


Dampflokomotive 03 0059 der Deutschen Reichsbahn.

Edition-Modell!

■ Feinste Details am Fahrwerk sowie am Kessel
■ Ausführung mit Neubaukessel und Ölfeuerung
■ Nachbildung des dritten Innenzylinders mit Innentriebwerk
■ Feine Metallradsätze
■ Im Digitalbetrieb mit schaltbarer Triebwerksbeleuchtung
■ Beheimatung Rbd Greifswald, Bw Stralsund

Die bei der Deutschen Reichsbahn verbliebenen Dampflokomotiven der Baureihe 03.10 erhielten ab dem Jahr 1959 einen Neubau-Hochleistungskessel, da damit eine höhere Wirtschaftlichkeit im täglichen Betrieb erreicht werden sollte. Die Maschinen wurden als so genannte „Rekoloks“ bezeichnet. Dabei erhielten sie auch einen vor dem Schornstein angeordneten Mischvorwärmer in eckiger Ausführung. Einige Jahre später, nämlich 1965, wurden alle bei der DR im Bestand verbliebenen Maschinen auf Ölhauptfeuerung umgebaut. Die Lokomotiven wurden im täglichen Schnellzugverkehr eingesetzt, ehe in den 1970er Jahren für die meisten Maschinen das „Aus“ kam und sie auf die Abstellgleise rollten. In ihren Dienstjahren bei der DR erbrachten sie dabei rekordverdächtige Laufleistungen von rund 20.000 Kilometern im Monat.

Doplňkové parametry

Kategorie: ARCHIV
? Měřítko: H0
? Žel. správa: DR Německo
? Epocha: IV
? Dekodér: zvukový SOUND, MS450P16
? DCC konektor: NEM 658 PluX16
Stát: Německo
? Výrobce: ROCO
V prodeji od: Novinka 2023
? Sklad u výrobce: vyprodáno
Zahájení expedice: 20.6.2023

VIDEO novinky Roco 2023 v češtině

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: