ARCHIV H0 - DCC/ZVUK sněhová fréza Beilhack DB / ROCO 71002
Kód: 71002RODetailní popis produktu
Novinka 1Q/2023 / / Model v měřítku H0 1:87, rozchod 16,5 mm.
Ozvučená a digitalizovaná verze od firmy Roco.
Sněhová fréza Beilhack německých spolkových drah.
Ediční model!
■ Model s vlastním pohonem
■ Propracovaný model s mnoha digitálně přepínatelnými funkcemi: Zvedání a spouštění frézy, otáčení kol frézy.
■ nástavba otočná o 180°.
CO KDYŽ...?
... příští zima určitě přijde!
Od počátku éry železnice bylo nutné v případě sněžení nebo závějí odklízet koleje. Spektrum železničních servisních vozidel sahá od jednoduchých sněhových pluhů až po velké sněhové pluhy a výkonné sněhové frézy.
Od 60. let 20. století bylo pro Německé spolkové dráhy nezbytné nahradit staré, ještě parní sněhové frézy. V Alpách, v regionu Allgäu i v zahraničí byly testovány různé malé železniční vozy s dieselovými sněhovými frézami Beilhack. Jednou z nevýhod těchto vozidel bylo použití další lokomotivy pro posuv.
Pro ještě efektivnější odklízení sněhu byla vyvinuta samohybná výkonná sněhová fréza. S ní bylo možné zvládnout sníh o výšce až 3 metry. To by umožnilo být optimálně připraven na jakékoli rozmary počasí. Po rozsáhlých testovacích jízdách se však sériové dodávky pro Německé spolkové dráhy opozdily až do začátku 90. let.
katalog NOVINKY ROCO H0 2022
* pokud zvolíte platbu převodem, dostanete od nás fakturu k úhradě až bude model vyroben před expedicí k zákazníkům
* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce na webu /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko HLÍDAT pod cenou
Beilhack Schneeschleuder der Deutschen Bundesbahn.
Edition-Modell!
■ Modell selbstfahrend
■ Aufwendig gestaltetes Modell mit zahlreichen digital schaltbaren Funktionen: Heben und Senken der Fräseinrichtung, drehende Schleuderräder
■ Um 180° drehbarer Aufbau
WAS WÄRE, WENN...?
… der nächste Winter kommt bestimmt!
Seit Beginn der Eisenbahnära ist es notwendig bei Schneefall oder Verwehungen die Gleise zu räumen. Von einfachen Schneeräumblechen über große Schneepflüge bis hin zur Hochleistungsschneeschleuder reicht dabei das Spektrum an Bahndienstfahrzeugen.
Bei der Deutschen Bundesbahn wurde es ab den 1960er Jahren notwendig die alten, noch dampfbetriebenen Schneeschleudern zu ersetzen. In den Alpen, im Allgäu sowie im Ausland wurden verschiedene Schwerkleinwagen mit Beilhack-Dieselschneeschleuderaggregaten getestet. Ein Nachteil dieser Fahrzeuge war der Einsatz einer zusätzlichen Lokomotive für den Vorschub.
Um die Schneeräumung noch effizienter zu machen, wurde eine selbstfahrende Hochleistungsschneeschleuder entwickelt. Damit konnten Schneehöhen bis zu 3 Metern bewältigt werden. Dadurch wäre man bestens auf jegliche Wetterkapriolen vorbereitet gewesen. Nach umfangreichen Testfahrten verzögerte sich die Serienlieferung an die Deutsche Bundesbahn jedoch bis Anfang der 1990er Jahre.
Doplňkové parametry
Kategorie: | H0 - Drezíny, údržba trati |
---|---|
? Měřítko: | H0 |
? Žel. správa: | DB Německo |
? Epocha: | IV |
? Dekodér: | zvukový SOUND |
? DCC konektor: | NEM 658 Plux22 |
Vylepšení modelu: | pohyblivé díly |
? rozměr mm: | 150 |
Stát: | Německo |
? Výrobce: | ROCO |
V prodeji od: | Novinka 2022, Novinka 2023 |
? Sklad u výrobce: | vyprodáno |
video
Video novinky Roco 2022
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.