H0 - DCC/ZVUK16 el. lokomotiva ř. 372 008-3 ČSD / ROCO 71222

Kód: 71222RO
Česko, Slovensko Výprodej
Značka: ROCO
9 190 Kč
Skladem poslední kusy (2 ks)
Možnosti doručení

Novinka 2022 / U výrobce vyprodáno! 16bit sound

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2021/ v prodeji od února 2022  /  U výrobce již vyprodáno!

V případě zájmu o tento model si objednejte verzi analog 71221 ( pokud ještě je dostupná) a zvuk vám namontujeme, pokud to napíšete do poznámky.
Cena bude pak jako u této ozvučené lokomotivy 8 498 Kč.

Elektrická lokomotiva řady 372 Československých státních drah.

Nově vyvinutá verze „Dynamic Sound“ pro ještě lepší hluboký zvuk se dvěma reproduktory. 16 bitový zvuk.

Zcela nová konstrukce! Podívejte se na videa!

■ Model v jemně detailním designu s mnoha samostatně připojenými součástmi
■ Zcela nově vyvinutý pantograf s inovativním upevněním
■ Propracovaný design střechy
■ Filigránový design podvozků a paprskových kol

V 80. letech se CSD a DR rozhodly pořídit dvousystémové lokomotivy, aby zjednodušily stále rostoucí provoz a provozní postupy v přeshraničním provozu na trase Berlín - Drážďany - Praha. Stavitel lokomotiv v NDR, LEW Hennigsdorf, byl v té době na plný výkon, takže zakázku dostala česká lokomotiva Škoda, která s takovými stroji již měla různé zkušenosti. Jako základ se nabídly řady CSD ES 499.1 a 499.2. Německá elektrická soustava 15 kV / 16⅔ Hz však prolamovala nové základy. Dvojitá objednávka zahrnovala 15 lokomotiv BR 372 pro CSD a 20 lokomotiv BR 230 pro DR.
Univerzální stroje se používaly v osobní i nákladní vlakové dopravě. S hodinovým výkonem 3 260 kW je dosaženo maximální rychlosti 120 km / h. V Německu je seriál láskyplně nazýván „knedlík“, český protějšek v ČR se přezdívá „bastard“

katalog Roco H0 novinky 2021 v PDF

* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou 
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.


Elektrolokomotive Rh 372 der Tschechoslowakischen Staatsbahnen.

Komplette Neukonstruktion inkl.16-BIT-SOUND für ein perfektes Klangerlebnis.

■ Modell in fein detaillierter Ausführung mit vielen separat angesetzten Steckteilen
■ Vollständig neu entwickelte Stromabnehmer mit innovativer Befestigung
■ Aufwendige Gestaltung des Dachbereichs sowie der Lüfterlamellen mit freiem Durchblick
■ Filigrane Ausgestaltung der Drehgestelle sowie der Speichenräder
■ Mit beiliegenden Bahnräumern und Luftkesseln in geschlossener Form zur vorbildgetreuen Vitrinendarstellung
■ Mit beiliegendem geätztem Schildersatz
■ Führerstands- und Bedienpultbeleuchtung sowie Maschinenraumbeleuchtung
■ Neu entwickeltes „Dynamic Sound“-Paket für noch besseren Tiefenklang mit zwei Lautsprechern

In den 1980er Jahren entschlossen sich die CSD und die DR Zweisystemloks zu beschaffen, um den stetig wachsenden Verkehr und die Betriebsabläufe im grenzüberschreitenden Verkehr auf der Strecke Berlin–Dresden–Prag zu vereinfachen.
Der Lokomotivbauer in der DDR, das LEW Hennigsdorf, war zu dieser Zeit jedoch voll ausgelastet, sodass die tschechische Lokfabrik Skoda, die schon diverse Erfahrungen mit solchen Maschinen hatte, den Auftrag erhielt. Als Basis boten sich die CSD-Baureihen ES 499.1 und 499.2 an. Allerdings wurde mit dem deutschen Stromsystem 15 kV/16⅔ Hz Neuland betreten. Der Doppelauftrag enthielt 15 Loks BR 372 für die CSD und 20 Loks BR 230 für die DR.
Die Universalmaschinen wurden im Personen- und Güterzugverkehr eingesetzt. Bei einer Stundenleistung von 3.260 kW wird eine Höchstgeschwindigkeit von 120 km/h erreicht. In Deutschland wird die Baureihe liebevoll „Knödelpresse“ genannt, das tschechische Pendant nennt man im Nachbarland „Bastard“.
 
Technische Daten:
Allgemeine Daten
Anzahl Achsen mit Haftreifen   1
Anzahl angetriebene Achsen   4
Kupplung   Schacht NEM 362 mit KK-Kinematik
Mindestradius   358 mm
Schwungmasse   Ja
      
Elektrik
Schnittstelle   Elektrische Schnittstelle für Triebfahrzeuge PluX22
Spitzenlicht   3-Spitzenlicht fahrtrichtungsabhängig / 2-Schlussleuchten, fahrtrichtungsabhängig
zusätzliche Lichtfunktion   Ja
LED Spitzenlicht   Ja
Abmessungen
Länge über Puffer   193 mm

 

Doplňkové parametry

Kategorie: H0 - Elektrické lokomotivy
? Měřítko: H0
? Žel. správa: ČSD
? Epocha: IV
? Lokomotiva: Bastard
Edice vozidel: Nová forma
? Dekodér: zvukový SOUND, kondenzátor, 16 Bit
? DCC konektor: NEM 658 Plux22
Vylepšení modelu: 2 reproduktory, Dynamic Sound
? rozměr mm: 193
? poloměr mm: 358
Stát: Československo
? Výrobce: ROCO
V prodeji od: Novinka 2022, Novinka 2021
? Sklad u výrobce: není skladem 5.3.24
ean: 9005033712228
Typ osvětlení: osvětlení kabiny strojvůdce, 3x přední bílá / koncová červená

VIDEO NOVINKY 2021

video novinky 2022

VIDEO v češtině

VIDEO v němčině

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: