NA ZÁKLADĚ ROZHODNUTÍ VLÁDY JE DO ODVOLÁNÍ I NAŠE PRODEJNA UZAVŘENA. ESHOP A EXPEDICE OBJEDNÁVEK PROBÍHÁ BEZ OMEZENÍ.

H0 - DCC/ZVUK dvojitá lokomotiva Ae 8/14 11851 SBB / Roco 71814

Kód: 71814RO
Značka: ROCO
ZdarmaZdarma 18 757 Kč –7 %
71813 d1
18 757 Kč –7 % 17 399 Kč 14 379 Kč bez DPH
Dodání 3-10 dnů
Můžeme doručit do:
8.12.2020

Novinka 2020 podzim

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podzimní novinka 2019 / Novinka 2020 podzim 
 
Dvoudílná elektrická lokomotiva Ae 8/14 11851 SBB, Švýcarských spolkových drah.
 
Nová konstrukce!
  • Nová konstrukce markantních ochozů na čelech lokomotivy Ae 6/6
  • Jemné zvlášť osaditelné stěrače
  • Chromované znaky na čelech lokomotivy
  • Velmi jemné a detailní sběrače el. proudu, pantografy 
  • Obě části lokomotivy jsou poháněny jedním motorem (v digitálním provozu se dvěma dekodéry, řízené přes společnou adresu)
  • Digitálně ovládané osvětlení stanoviště strojvedoucího
  • Švýcarské světelné návěstí digitálně přepínatelné

Za účelem možného přesunu stále těžších vlaků přes Gotthard, se představenstvo Švýcarských spolkových drah rozhodlo postavit obrovské dvoudílné lokomotivy. V roce 1931 uvedla SBB do provozu lokomotivu Ae 8/14 11801. Kromě technického konceptu je vnější design obou částí karoserie lokomotivy Ae 8/14 také velmi podobný Ae 4/7. Toto monstrum je schopno táhnout 2 000 t v nížinách, 1760 tun při stoupání 16 ‰ a 770 t při horském stoupání až 26 ‰. Obr je dlouhý téměř 34 ma má celkovou hmotnost 247 t

V roce 1932 obdržely SBB další stroje Ae 8/14, které byly označeny jako řada č. 11851. Na rozdíl od 11801 je však nevyvinuli firmy SLM a BBC, ale SLM a MFO. Při stejných celkových rozměrech a hmotnosti bylo dosaženo zvýšeného výkonu až na 6070 kW (8250 PS). Místo pohonu Buchli dostal model 11851 univerzální pohon SLM se šestnácti hnacími motory. Tím byla lokomotiva velmi silná, ale také extrémně hlasitá, náchylná k poruchovosti a nehospodárná. U příležitosti renovace v roce 1961 obdržela lokomotiva nové svařované kabiny stanoviště strojvedoucího pro sedící obsluhu stroje, které byly konstrukčně stejné jako u nových lokomotiv Ae 6/6. Lokomotivy 11851 byly v tomto částečně modernizovaném stavu v provozu až do roku 1976 a v roce 1977 byly rozebrané v Bellinzoně a sešrotovány v Biasce.

Aktuální model v měřítku H0 představuje lokomotivu v tomto částečně modernizovaném stavu z posledních 15 let svého provozu, který je vybaven mnoha novými funkcemi a v digitální verzi.

https://www.roco.cc/de/hl/465/Gotthard-Ae-8%2F14

 
Technische Daten:
Allgemeine Daten
Anzahl Achsen mit Haftreifen   2
Anzahl angetriebene Achsen   8
Kupplung   Schacht NEM 362 mit KK-Kinematik
Mindestradius   358 mm
Schwungmasse   Ja
Elektrik
Digital-Decoder   PluX22
Sound   Ja
Schnittstelle   Elektrische Schnittstelle für Triebfahrzeuge PluX22
Spitzenlicht   Schweizer Lichtwechsel

SLUŽBY NAVÍC
* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou 

Doplňkové parametry

Kategorie: H0 - Elektrické lokomotivy
? Měřítko: H0
? Žel. správa: SBB, BLS (CH)
? Epocha: IV
? DEKODÉR: zvukový SOUND, kondenzátor
? DCC konektor: NEM 658 Plux22
V prodeji od: 4Q/2020, Novinka 2020, Novinka 2019
? rozměr mm: 391
? Výrobce: ROCO
? platba: vyžadována platba předem
Zahájení expedice: 16.11.2020

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: