ARCHIV H0 - elektrická lokomotiva BR 230 DR / ROCO 71219

Kód: 71219RO
Značka: ROCO
6 490 Kč
Prodej ukončen
Možnosti doručení
vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

SLEVA! Doporučená cena 6490 Kč, nejnižší cena za posledních 30 dnů byla 5390 Kč, aktuálně sleva 4990 Kč do vyprodání zásob

Novinka 12/2021 / Model v měřítku 1:87 ve velikosti H0. 

Zcela nová konstrukce!

■ Model v jemně detailním designu s mnoha samostatně připojenými součástmi
■ Zcela nově vyvinutý pantograf s inovativním upevněním
■ Propracovaný design střechy, osvětlení kabiny a ovládacího panelu a rovněž osvětlení strojovny
■ Filigránový design podvozků a paprskových kol

V 80. letech se CSD a DR rozhodly pořídit dvousystémové lokomotivy, aby zjednodušily stále rostoucí provoz a provozní postupy v přeshraničním provozu na trase Berlín - Drážďany - Praha. Stavitel lokomotiv v NDR, LEW Hennigsdorf, byl v té době na plný výkon, takže zakázku dostala česká lokomotiva Škoda, která s takovými stroji již měla různé zkušenosti. Jako základ se nabídly řady CSD ES 499.1 a 499.2. Německá elektrická soustava 15 kV / 16⅔ Hz však prolamovala nové základy. Dvojitá objednávka zahrnovala 15 lokomotiv BR 372 pro CSD a 20 lokomotiv BR 230 pro DR.
Univerzální stroje se používaly v osobní i nákladní vlakové dopravě. S hodinovým výkonem 3 260 kW je dosaženo maximální rychlosti 120 km / h. V Německu je seriál láskyplně nazýván „knedlík“, český protějšek jako „Bastard“.

katalog Roco H0 novinky 2021 v PDF

katalog Roco H0 a Fleischmann N - Start sety 2021 v PDF 

* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou 
spřáhla lze zaměnit za jiný typ, u modelu je šachta dle NEM 362 (spřáhlo se zacvakne)
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.


lektrolokomotive Baureihe 230 der Deutschen Reichsbahn.

Komplette Neukonstruktion

■ Ausführung als Serienlokomotive der BR 230
■ Modell in fein detaillierter Ausführung mit vielen separat angesetzten Steckteilen
■ Vollständig neu entwickelte Stromabnehmer mit innovativer Befestigung
■ Aufwendige Gestaltung des Dachbereichs sowie der Lüfterlamellen mit freiem Durchblick
■ Filigrane Ausgestaltung der Drehgestelle sowie der Speichenräder
■ Mit beiliegenden Bahnräumern und Luftkesseln in geschlossener Form zur vorbildgetreuen Vitrinendarstellung
■ Mit beiliegendem geätztem Schildersatz
■ Führerstands- und Bedienpultbeleuchtung sowie Maschinenraumbeleuchtung

In den 1980er Jahren beschaffte die DR elektrische Zweisystemlokomotiven, um den stetig wachsenden Verkehr und die Betriebsabläufe im grenzüberschreitenden Verkehr zwischen der DDR und der Tschechoslowakei zu vereinfachen. Aufgrund der mangelnden Erfahrung auf dem Gebiet der Zweisystemtechnik (DDR: Wechselspannung 15 kV/16⅔ Hz, ČSSR: Gleichspannung 3 kV) und der vollen Auslastung beim E-Lok-Hersteller LEW in Hennigsdorf, entstanden die Maschinen auf Basis der ČSD-Baureihen ES 499.1 und 499.2. Allerdings hatte die Lokfabrik Škoda noch keine Maschine für das AC-System 15 kV/16⅔ Hz gebaut, deswegen wurden die Teile des Wechselstromteils aus der DDR zugeliefert. Durch den Bedarf der ČSD ergab sich für Škoda damit ein Doppelauftrag mit 15 Loks BR 372 und 20 Loks BR 230 für die DR.

Doplňkové parametry

Kategorie: ARCHIV
? Měřítko: H0
? Žel. správa: DR Německo
? Epocha: IV
? Lokomotiva: Bastard
Edice vozidel: Nová forma
? DCC konektor: NEM 658 Plux22
? rozměr mm: 193
Stát: Německo
? Výrobce: ROCO
V prodeji od: Novinka 2021
? Sklad u výrobce: vyprodáno
ean: 9005033712198
Zahájení expedice: v roce 2021
Typ osvětlení: osvětlení kabiny strojvůdce, 3x přední bílá / koncová červená

VIDEO NOVINKY 2021

VIDEO v češtině

VIDEO v němčině

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: