Už máte objednanou svoji parní lokomotivu řady 413 od firmy PIKO v měřítku TT? Tady najdete!

H0 - motorový vůz ČD 854 027 / MTB854027

Kód: MTBH0854027
Novinka Česko, Slovensko
Značka: MTB
ZdarmaZdarma 6 368 Kč –11 %
HYDROUN
6 368 Kč –11 % 5 680 Kč 4 694 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
26.8.2019
Novinka 2019

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2019 březen  

Model motorového vozu řad 853 a 852  (ex M296.1/2). Model je vybavena rozhraním Plux22,  motor se setrvačníkem,
řízené osvětlení interiéru a kabiny strojvůtce(DCC), samostatně ovládaný čelní reflektor a koncové světla. Možnost ozvučení.
Pouze u nás získáte zvuk JACEK i s odbornou montáží a odladěním přímo od autora projektu!

Motorové vozy   byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou.
Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra  Studénka v letech 1968 -70 v počtu  35ks pro  M296.1 pro mezinárodní přepravu
(spoj Vindobona) a  25ks řady M296.2 určené  pro vnitrostátní provoz. Později všechny přešly do  osobní dopravy v ČSSR 
s možností doplnění o  1-2  osobní  vozy  lehké řady Bam.  

Délka 282 mm
Hmotnost 320 g
Min. poloměr oblouku 420 mm ( i 380 mm projede)
Osvětlení bílá/červená, interiér
Digital plux22
Zvuk ne,příprava
Počet hnaných náprav 2
Počet bandáž. náprav 0
Spřáhlo šachta NEM

 
* některé naše obrázky  jsou podobného modelu, který jsme již nafotili...


Motorwagen der Reihen 852 und 853 (ex M296.1/2) wurden für Transport der Personen- und Güterzüge auf Hauptbahnen mit hydrodynamischem Getriebe entworfen. Sie wurden 1962-1967 in Zahl 35 Stück  M296.1    und später 25 Stück  M296.2  der innovierten Reihe 851 in Fabrik Vagonka Tatra  Studénka hergestellt.  Sie wurden in Personenverkehr in der CSSR mit Möglichkeit von Ergänzung um 1-2 Personenwagen der leichte Reihe Bam benutzt.

Länge 282 mm
Gewicht 380 g
Min. Bogenradius 420 mm
Beleuchtung weiß/rot
Digital Konnektor Plux22
Laut nein,
Anzahl Antriebsach 2
Anzahl Bandagenachse 0
Kupplung Schacht gemäß NEM

Railcar  type  852/853  (ex M296.1 / 2).  Model is equipped with a Plux22 DCC interface,   motor with flywheel, front, back and interior lights.

The railcars M296.1  were used for fast passenger transport on international line Vindobona  (Wien-Prague-Berlin)  in 1969-70 years. The slightly modified type M296.2 was used for local  lines  in Czechoslovakia.  They was produced  in 35 pcs   and 25pcs series (M296.2)  by the Vagonka Tatra Studénka Company.  The engine has a hydrodynamic gear with a 580kW motor and was able to pull two light Bam trailers.   After year 2000 all units  was rebulid with Catepillar motor and changed to type as 854. No old 852/3 remained.

Lenght 282 mm
Weight 380 g
Min. radius arch 420 mm
Lighting white, red, interior
Digital plux22
Sound no
Count driving axles 2
Count banding axles 0
Coupling coupler NEM

Doplňkové parametry

Kategorie: H0 - Motorové vozy a jednotky
? Měřítko: H0
? Žel. správa: ČD
? Epocha: V
? DCC konektor: NEM 658 Plux22
Edice vozidel: Najbrt
V prodeji od: Novinka 2019
rozměr mm: 282
Výrobce: MTB

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Česká firma MTB se zabývá výrobou modelové železnice H0, TT, N a elektroniky pro modelová kolejiště, např. špičkovými přestavníky.

Odkaz na výrobce MTB      Odkaz na letáky a katalogy