ARCHIV CZ TT - parní lokomotiva BR 44 0104-8, olejový tendr / Roco 36086
Kód: 36086RODetailní popis produktu
■ Verze se starým výběrem kotle a oleje
■ Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými částmi
■ Model lokomotivy ze stanice Saalfeld
Na DR byla řada strojů, které zůstaly v zemi po skončení války, převedena na palbu na ropu. Dokud nebyly nahrazeny moderními dieselovými a elektrickými lokomotivami, tvořily lokomotivy třídy 44 páteř těžké nákladní železniční dopravy. Díky své enormní tažné síle se těmto strojům také říkalo „Jumbo“. Poslední „tlustokožci“ byli v roce 1986 vyřazeni z DR.
Pěkná recenze podobné lokomotivy: http://trainmania.info/clanky/parni_lokomotiva_br_44_dr.pdf
Technické specifikace: | |||||||||||||||||||||||||||||
|
|
* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
* poslední fotografie dříve vyráběné verze s jiným číslem
Schwere Güterzug-Dampflokomotive 44 0104 mit Ölfeuerung der Deutschen Reichsbahn.
■ Ausführung mit Altbaukessel und Öltender
■ Fein detailliertes Modell mit vielen separat angesetzten Teilen
■ Modell einer Lok des Bw Saalfeld
Bei der DR wurden zahlreiche, der nach Kriegsende im Land verbliebenen, Maschinen auf Ölfeuerung umgestellt. Bis zur Ablösung durch moderne Diesel- und Elektrolokomotiven bildeten die Lokomotiven der Baureihe 44 das Rückgrat des schweren Güterzugdienstes. Wegen ihrer gewaltigen Zugkraft wurden die Maschinen auch „Jumbo“ genannt. Die letzten „Dickhäuter“ wurden bei der DR 1986 ausgemustert.
Doplňkové parametry
Kategorie: | ARCHIV |
---|---|
? Měřítko: | TT |
? Žel. správa: | DR Německo |
? Epocha: | IV |
? DCC konektor: | NEM 662 Next18 |
? rozměr mm: | 190 |
? poloměr mm: | 310 |
Stát: | Německo |
? Výrobce: | ROCO |
V prodeji od: | Novinka 2021 |
? Sklad u výrobce: | vyprodáno |
Zahájení expedice: | v roce 2021 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.