1:500 letadlo ČSA Tupolev TU-134A, rok 1992, Československé aerolinie / Herpa 532945
Kód: 532945HEDetailní popis produktu
kovový model 1:500, poslední kusy
Odkaz na distributora: HERPA
EDICE WINGS 2019 / 03-04
Aktuální letáky s novinkami zde ke stažení
Modely HERPA nejsou vhodné na ježdění pro děti, jedná se o přesné zmenšené modely pro modeláře!
GEWICHT: | 40.5 g |
---|---|
MASSSTAB: | 1:500 |
Insgesamt 14 Exemplare des Kurzstreckenjets setzte die tschechoslowakische Staatslinie CSA zwischen 1971 und 1997 auf ihren Kurzstrecken in Europa ein.
Unser Modell erscheint in eine spätere Farbgebung, die ab 1992 eingeführt wurde.
Doplňkové parametry
Kategorie: | LETADLA |
---|---|
? Výrobce: | Herpa |
V prodeji od: | Novinka 2019 |
? Měřítka jiná: | letadla 1/500 |
ean: | 4013150532945 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy
HERPA je německý výrobce modelů autíček a bojové techniky z plastu primárně ve velikosti H0. Dále vyrábí kovová sestavená dopravní letadla nejvíce v měřítku 1:500 a moderní bojové letadla především v měřítku 1:200. V nabídce jsou i další velikosti, ale v menším počtu. Velká část modelů jde koupit i jak stavebnice. V nabídce jsou též auta jako puzzle. Pod značkou distributora f. HERPA prodáváme i velké auta 1:43, celokovové sestavené letadla 1:72 anglické firmy OXFORD: www.oxforddiecast.co.uk
Aktuální katalogy novinek Herpa lze stáhnout z webu výrobce zde: KATALOGY
Pokud chcete zjistit dostupnost modelu, který není u nás skladem, přihlaste se na web výrobce a napište kód modelu do okénka vpravo.
Dostupnost zjistíte podle semaforu. Pokud model nemáme v nabídce, můžete u nás objednat e-mailem.
Není možné modely Herpa vyrábět levněji?
Podle toho, jak se na to člověk dívá, jsou výrobky „drahé“ nebo „levné“. Vždy je otázkou: „V porovnání s čím?“. Modely Herpa nejsou zajisté žádné levné výrobky. Aby bylo možné vyvinout nová vozidla, musí se v závodě nasadit nákladný High-Tech proces s designéry a konstruktéry, jako ve velkých automobilových závodech. Konstrukce formy jen pro jeden jediný nový osobní automobil představuje náklad cca 1.500 pracovních hodin. Teprve potom se může vyrobit první model. A to s nejvyššími nároky na kvalitu. Modely se věrně podle originálu vytlačují/stříkají do umělé hmoty, díly se dále každý zvlášť opracovávají ručně a karoserie se vybavují speciálními laky – metalízou. Detaily a nátisky se neprovádějí nálepkami, ale tiskařskou technikou tamponáží s nejvyšší precizností. Chromové díly a nápisy se provádějí ražením lisem za horka a fólií. Nezřídka je na jednom modelu potřeba padesát jednotlivých pracovních operací, než se dokončí jeho montáž a provede poslední kontrola kvality. Teprve potom se mohou dát modely Herpa na cestu k zákazníkovi. |
Proč nejsou modely aut Herpa v 1:87 z kovu?
Jak je možné vidět u kovových modelů série MAGIC, je propracování detailů omezeno vlastnostmi materiálu. V umělé hmotě lze dosáhnout podstatně vyšší přesnosti a jemnosti. Podívejte se někdy na přesnost osvětlovacích jednotek a karosérie u modelů Herpa, nebo na perforované ráfky, volně stojící vnější zrcátka, volanty apod. To by bylo u kovu v konstrukční řadě 1:87 (H0) absolutně neproveditelné, a také lesk povrchových ploch je zvláštností, kterou lze dosáhnout jen u umělé hmoty. |