N - DCC parní lokomotiva BR 78 DB / Fleischmann 707584

Kód: 707584FL
Novinka Výprodej
Značka: Fleischmann
ZDARMAZDARMA 5 667 Kč –3 %
454319 n dcc parni lokomotiva br 78 db fleischmann 707584
5 667 Kč –3 % 5 498 Kč 4 544 Kč bez DPH
Skladem poslední kusy (1 ks)

Novinka 2021 / U výrobce vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2021 říjen, Německo

Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.

Parní lokomotiva řady 78 Deutsche Bundesbahn.

■ Varianta s nástavcem na uhelný box
■ S ventilačním nástavcem na kabině řidiče

Třída T 18 byla poslední tankovou lokomotivou vyvinutou pro pruské státní dráhy. Původně byl určen pro provoz na Rujáně jako náhrada za řady T 12 a T 10. Vznikl, když byl v roce 1912 navržen typ lokomotivy pro přepravu rychlíků a osobních vlaků v oblastech poblíž hranic nebo v kyvadlové dopravě na kratších trasách. Počítalo se s konstrukcí kotlové lokomotivy se souměrným podvozkem, protože na rozdíl od lokomotiv s tendrem ji bylo možné provozovat vpřed i vzad stejnou rychlostí a při jízdě v opačném směru bez nutnosti otáčení točny. Váš výkon a maximální rychlost by měly být přibližně stejné jako u P 8. Robert Garbe navrhl tento 2'C2 ' - lokomotiva na 100 km / h se zatížením nápravy 17 t, kterou nechal postavit Stettiner Vulkan-Werke. Dostalo označení T 18.

Katalog novinek Fleischmann 2021 v PDF

* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou 
spřáhla lze zaměnit za profi verzi 9545. Běžně jsou spřáhla 9525. U modelu je šachta dle NEM 355, takže se jednoduše zacvakne.
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku


Dampflokomotive Baureihe 78 der Deutschen Bundesbahn.

■ Werksseitig mit einem DCC-Decoder für den Digitalbetrieb ausgerüstet
■ Variante mit Kohlenkastenaufsatz
■ Mit Lüftungsaufsatz auf dem Führerhaus

Die Gattung T 18 war die letzte für die Preußischen Staatseisenbahnen entwickelte Tenderlokomotive. Sie wurde ursprünglich für den Verkehr auf Rügen als Ersatz für die Baureihen T 12 und T 10 vorgesehen. Sie entstand, als 1912 eine Lokomotivtype konzipiert wurde, mit der Schnell- und Personenzüge in grenznahen Gebieten oder im Pendelverkehr auf kürzeren Strecken befördert werden sollten. Die Bauart einer Tenderlokomotive mit symmetrischem Fahrwerk wurde vorgesehen, weil diese im Gegensatz zu Schlepptender-Lokomotiven vorwärts und rückwärts gleich schnell und bei Fahrten in Gegenrichtung ohne die Notwendigkeit einer Drehung auf der Drehscheibe betrieben werden konnte. Ihre Leistung und Höchstgeschwindigkeit sollte etwa der P 8 entsprechen. Robert Garbe entwarf diese 2'C2'-Tenderlokomotive für 100km/h mit 17 t Achslast und ließ sie bei den Stettiner Vulkan-Werken bauen. Sie erhielt die Bezeichnung T 18.

Doplňkové parametry

Kategorie: N - Parní Lokomotivy
? Měřítko: N
? Žel. správa: DB Německo
? Epocha: III
? DEKODÉR: lokomotivní
V prodeji od: Novinka 2021, 3Q/2021
Stát: Německo
? rozměr mm: 93
? Výrobce: Fleischmann
? poloměr mm: 192
Typ osvětlení: 3x přední bílá na obou stranách
Zahájení expedice: 30.9.2021

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Odkaz na výrobce   Odkaz na letáky a katalogy   

Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 /  Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016  

Zde geometrie kolejiva  bez podloží velikost N

Zde geometrie kolejiva  s podložím velikost N