Omlouváme se za vyrušení, nutí nás k tomu EU. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies pro analýzu návštěvnosti. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0
 

TOPlist


REKLAMACE
Reklamace

Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost Pavel Kozojed, IČ 68004231, DIČ CZ7205024145, se sídlem Jiráskova 82, 763 16 Fryšták, jako prodávající (dále jen „Prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.

Ustanovení v Reklamačním řádu se nevztahují na zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena, ujednána a na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.  

Záruka se nevztahuje na díly podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladováním či nešetrným nebo neodborným zacházením.

Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada.

Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, i když o vadě ví.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, tj. Pavel KozojedJiráskova 82, 763 16 Fryšták.

Za datum uplatnění reklamace se považuje datum, kdy kupující projevil vůli reklamovat zboží (písemně, telefonicky). Doporučujeme reklamace řešit výhradně e-mailem nebo písemnou korespondencí, kdy je dohledání data uplatnění reklamace bezproblémové a jasné. 

V případě, že má zboží v záruční době prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má kupující právo na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu, také může odstoupit od smlouvy či požadovat přiměřenou slevu. Pokud to povaha zakoupeného produktu a závada dovoluje, má kupující samozřejmě nárok na opravu či doplnění.

Záruka se vztahuje na zboží zakoupené u nás a na jeho vady. Pokud zjistíme při diagnostice závady, že závada byla způsobena produktem, který nebyl zakoupený u nás, nebo neodborným zásahem, nebude záruka uznána. V případě reklamace zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka, se do 30 dnů vyřídí reklamace vadného produktu. 

Pokud požadujete u produktu více práce, jako je např. ozvučení, nahrání zvuků do dekodéru, programování atd., je nutné počítat s tím, že tyto práce zaberou několik dní navíc. Pokud trváte na vyřízení do 30 dnů, tyto úpravy nemusí být provedeny.

O vyřízení reklamace může Prodávající informovat Kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. V případě, že byla reklamace zaslána přepravní službou, bude automaticky zaslána zpět Kupujícímu.

Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazuje si Prodávající právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.

Postup při uplatnění reklamace

VYPLŇTE ONLINE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ZDE

* Pokud nechcete posílat zboží na reklamaci, ale chcete jen doposlat chybějící nebo vadný díl ( zábradlí, nárazník atd.), pak zadejte
typ reklamace OPRAVA a problém popište do poznámky. Doporučujeme k urychlení zaslat i fotografie problému.

* Pokud chcete zboží vrátit do 14 dnů od nákupu po internetu, uveďte typ DOBROPIS a do poznámky napište
např. jen vrácení zboží do 14 dnů, nevyhovuje mi.

 Po vyplnění formuláře vytiskněte vygenerované PDF, které stáhnete po kliknutí na " Stručný přehled reklamací", zboží řádně zabalte s průvodním listem tak, aby nedošlo k poškození při přepravě, na balík napište "
REKLAMACE" a zašlete ho na adresu:

ITvlaky.cz - Pavel Kozojed
Jiráskova 82
763 16 Fryšták 

Vrácené zboží nezasílejte dobírkou! Zásilky zaslané dobírkou nebudou přijaty.

V případě zaslání reklamace bez zadání do online formuláře nás prosím kontaktujte na reklamace@itvlaky.cz. Je nutné, abyste do balíku vložili krátký průvodní dopis, který bude obsahovat Vaše jméno a příjmení, kontakt (telefon, e-mail), popis závady a číslo faktury nebo objednávky na reklamované zboží.  O přijetí zboží a dalším postupu reklamace Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

YTM0MGQ