ARCHIV CZ TT - jednotka Desiro 642 Nationalparkbahn DB AG CZ Děčín / TILLIG 04880

Kód: 04880
Česko, Slovensko
Značka: TILLIG
7 450 Kč
Prodej ukončen
Možnosti doručení
vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2017 /Nová série 2021 / u výrobce vyprodáno


 web výrobce, informace, dostupnost
 manuál, ND

SLUŽBY NAVÍC
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
- možnost montáže lokomotivního dekodéru za příplatek 395Kč + cena dekodéru, obě položky přidejte do košíku.
- možnost zvukového dekodéru za příplatek = cena dekodéru + reproduktoru + cenu zvuku + montáž (vše níže)
 
Pokud chcete zvuk od f. JACEK a ne orig. od ZIMO / stejný jako německá verze/, pak možnost za příplatek, viz níže.
Z důvodu ozvučení upozorňujeme, že upravujeme obal tak, aby bylo možno lokomotivu vložit se zapojeným tendrem.
V případě že požadujete ozvučení, pak expedice trvá cca o 14 dny déle, podle dostupnosti dekodéru a vytíženosti technika.
Za příplatek nabízíme ozvučení dekodérem ZIMO, profil JACEKhttp://www.jacek-modely.cz/zvukovy-projekt-desiro/


Vzor:

V roce 1998 představila firma Siemens novou rodinu modulárních vozidel jednotně nazývaných DESIRO. Byly různé varianty – např. čtyřdílný dieselový motorový vůz, šestidílná elektrická souprava, jednodílný motorový vůz a další vozy s jednotným čelem. DB AG v roce 1998 objednala 150 dvoudílných motorových vozů, které do svého vozového parku zařadila jako řadu 642. První motorový vůz byl DB AG dodán v roce 1999.

DB AG nasazuje tyto motorové vozy přednostně v regionech Bavorsko, Sasko, Durynsko a Mecklenburg.
Tyto motorové vozy najdou využití i u soukromých dopravců. Například Connex, Vogtlandbahn a další.
V současné době je v Německu nasazeno přes 200 motorových vozů. V zahraničí jsou nasazovány v Rakousku, Rumunsku, Slovinsku, ČR a Maďarsku. V zámoří jsou vozy testované na předměstí Los Angels. Řada 642 má 123 míst k sezení a 90 míst k stání. Uspořádání podvozku je B´2B´. Obě poploviny motorového vozu jsou uspořádány rozdílně. V jedné části je oddíl 1. třídy, v druhé části je velkoprostorový oddíl, uzavřené WC a případně automat na výdej jízdenek. K pohonu slouží dva 6-ti válcové motory MTU, každý o výkonu 275 KW. Přenos síly je hydromechanický, s 5-ti rychlostní automatickou převodovkou. Maximální rychlost je 120 km/h. Nasazení motorových vozů je převážně na regionálních tratích, často také v dvoučlenném řazení. Na předměstí velkých měst mohou být ve trojčlenném.

Model - motorová jednotka

Model je v měřítku zmenšená předloha v příslušném barevném řešení a popisy. Pohon modelu je proveden přes krajní podvozek v díle s toaletou, na obě osy. Na jedné ose na jedné straně je bandáž. Odběr proudu je z prvního podvozku na pravé straně, prostřední – Jakobsův – podvozek z obou stran a od zadního nehnaného podvozku z levé strany. Odběr proudu není pouze přes hnanou osu, kde je bandáž. Odběr proudu je realizován přes hrotové uložení os, aby byl odběr proudu maximálně chráněný proti znečištění. Model je vybaven vnitřním interiérem a osvětlením a směrově závislým čelním a koncovým osvětlením. Délka přes střední narážecí ústrojí je 349mm. S přiloženou spojkou – ojí – mohou být vozidla sestavená jako několikadílný vlak. 5-ti pólový motorek se setrvačníkem, patice pro digitální dekodéry dle NEM 651
Osvětlení pomocí teple bílých LED diod přepínaných podle směru jízdy (vpředu 3 bodové bílé, vzadu 2 bodové červené). 
Proud je sbírám všemi koly středního podvozku a pravou stranou krajních podvozků. 
Interiér je osazen vnitřním vybavením a vnitřním osvětlením, které je možno spínat samostaně pomocí výstupu při použití dekodéru kat.č. 66017.  Kinematika krátkého spřáhla dle NEM 358. Makety spřáhla Scharfenberg /možno vyměnit za běžné. Délka: 348 mm.

* pokud chcete aby model vyjel i do prudšího kopce,  objednejte si navíc ND 201489, tj. druhé soukolí s bandáží.
Lze jednoduše vyměnit svépomocí. 201523 je dvojkolí bez bandáže. 

Dieseltriebwagen BR 642 „Nationalparkbahn“ der DB AG / Rail car class 642 „Nationalparkbahn“ of the DB AG

Doplňkové parametry

Kategorie: ARCHIV
? Měřítko: TT
? Žel. správa: DB Německo
? Epocha: VI
? DCC konektor: NEM 651
? rozměr mm: 348
Stát: Česko, Německo
? Výrobce: TILLIG
V prodeji od: Novinka 2017
? Sklad u výrobce: vyprodáno
Typ osvětlení: 3x přední bílá / koncová červená

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: