ARCHIV N - DCC parní lokomotiva BR 78 DB / Fleischmann 707584
Kód: 707584FLDetailní popis produktu
Novinka 2021 říjen, Německo
Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.
Parní lokomotiva řady 78 Deutsche Bundesbahn.
■ Varianta s nástavcem na uhelný box
■ S ventilačním nástavcem na kabině řidiče
Třída T 18 byla poslední tankovou lokomotivou vyvinutou pro pruské státní dráhy. Původně byl určen pro provoz na Rujáně jako náhrada za řady T 12 a T 10. Vznikl, když byl v roce 1912 navržen typ lokomotivy pro přepravu rychlíků a osobních vlaků v oblastech poblíž hranic nebo v kyvadlové dopravě na kratších trasách. Počítalo se s konstrukcí kotlové lokomotivy se souměrným podvozkem, protože na rozdíl od lokomotiv s tendrem ji bylo možné provozovat vpřed i vzad stejnou rychlostí a při jízdě v opačném směru bez nutnosti otáčení točny. Váš výkon a maximální rychlost by měly být přibližně stejné jako u P 8. Robert Garbe navrhl tento 2'C2 ' - lokomotiva na 100 km / h se zatížením nápravy 17 t, kterou nechal postavit Stettiner Vulkan-Werke. Dostalo označení T 18.
Katalog novinek Fleischmann 2021 v PDF
* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.
* pokud potřebujete objednat ND, pošlete nám kód z přiloženého seznamu ND do mailu a sdělíme Vám cenu.
* pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
* spřáhla lze zaměnit za profi verzi 9545. Běžně jsou spřáhla 9525. U modelu je šachta dle NEM 355, takže se jednoduše zacvakne.
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku
Dampflokomotive Baureihe 78 der Deutschen Bundesbahn.
■ Werksseitig mit einem DCC-Decoder für den Digitalbetrieb ausgerüstet
■ Variante mit Kohlenkastenaufsatz
■ Mit Lüftungsaufsatz auf dem Führerhaus
Die Gattung T 18 war die letzte für die Preußischen Staatseisenbahnen entwickelte Tenderlokomotive. Sie wurde ursprünglich für den Verkehr auf Rügen als Ersatz für die Baureihen T 12 und T 10 vorgesehen. Sie entstand, als 1912 eine Lokomotivtype konzipiert wurde, mit der Schnell- und Personenzüge in grenznahen Gebieten oder im Pendelverkehr auf kürzeren Strecken befördert werden sollten. Die Bauart einer Tenderlokomotive mit symmetrischem Fahrwerk wurde vorgesehen, weil diese im Gegensatz zu Schlepptender-Lokomotiven vorwärts und rückwärts gleich schnell und bei Fahrten in Gegenrichtung ohne die Notwendigkeit einer Drehung auf der Drehscheibe betrieben werden konnte. Ihre Leistung und Höchstgeschwindigkeit sollte etwa der P 8 entsprechen. Robert Garbe entwarf diese 2'C2'-Tenderlokomotive für 100km/h mit 17 t Achslast und ließ sie bei den Stettiner Vulkan-Werken bauen. Sie erhielt die Bezeichnung T 18.
Doplňkové parametry
Kategorie: | ARCHIV |
---|---|
? Měřítko: | N |
? Žel. správa: | DB Německo |
? Epocha: | III |
? Dekodér: | lokomotivní |
? rozměr mm: | 93 |
? poloměr mm: | 192 |
Stát: | Německo |
? Výrobce: | Fleischmann |
V prodeji od: | Novinka 2021 |
? Sklad u výrobce: | vyprodáno |
Zahájení expedice: | v roce 2021 |
Typ osvětlení: | 3x přední bílá na obou stranách |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Odkaz na výrobce Odkaz na letáky a katalogy
Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 / Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016
Zde geometrie kolejiva bez podloží velikost N
Zde geometrie kolejiva s podložím velikost N