N - dieselová lokomotiva BR365 DB / Fleischmann 7360003

Kód: 7360003FL
Značka: Fleischmann
3 942 Kč
Čeká se na další sérii
Možnosti doručení
Novinka 2023

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2023

Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.

* pokud model nemáme skladem, ale je u výrobce /zelená tečka/, pak od nás expedujeme přibližně do 3-7 dnů.

Dieselová lokomotiva 365 425 německých spolkových drah.

■ Orient červená livrej
■ Volný výhled z kabiny řidiče
■ Přední části přesně v měřítku
■ Samostatně aplikované drapáky posunovače
■ Horní osvětlení LED na obou stranách
■ Kovové spojení

Aby Německé spolkové dráhy odstranily nedostatek výkonných posunovacích lokomotiv, pořizovaly od poloviny 50. let lokomotivy třídy V 60. Rozdíl mezi lokomotivami třídy V 60 (260) a V 60.1 (261) spočívá ve vyšším třecím zatížení lokomotiv třídy 261. Tyto stroje, které bylo možné nalézt téměř na všech německých posunovacích nádražích, dosahovaly maximální rychlosti 30 km/h v posunovacím a 60 km/h v hlavním převodu.
Dne 1. října 1987 bylo označení třídy změněno na 360 nebo 361 a stroje byly degradovány na malé lokomotivy. To znamenalo, že je mohli řídit i malí lokomotiváři namísto lépe placených strojvedoucích. Lokomotivy vybavené dálkovým rádiovým ovládáním a automatickými posunovacími spřáhly se od roku 1988 označovaly jako BR 364 nebo 365.

 


 

Diesellokomotive 365 425 der Deutschen Bundesbahn.

■ Orientrote Lackierung
■ Freier Führerhausdurchblick
■ Vorbauten exakt maßstäblich
■ Separat angesetzte Rangierer-Griffstangen
■ LED-Spitzenbeleuchtung beidseitig
■ Gestänge aus Metall

Um den Mangel an leistungsfähigen Rangierlokomotiven zu beheben, beschaffte die Deutsche Bundesbahn ab Mitte der 1950er Jahre die Lokomotiven der Baureihe V 60. Der Unterschied zwischen den Baureihen V 60 (260) und V 60.1 (261) besteht in der höheren Reibungslast der BR 261. Diese auf nahezu allen deutschen Rangierbahnhöfen anzutreffenden Maschinen erreichten im Rangiergang eine Höchstgeschwindigkeit von 30 km/h, im Streckengang 60 km/h.
Per 1. Oktober 1987 wurde die Baureihenbezeichnung in 360 bzw. 361 geändert und die Maschinen zu Kleinlokomotiven degradiert. Dadurch durften sie auch von Kleinlokbedienern anstelle der besser bezahlten Triebfahrzeugführer gefahren werden. Die ab 1988 mit Funkfernsteuerung und automatischer Rangierkupplung ausgerüsteten Lokomotiven wurden zur BR 364 bzw. 365.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: N - Dieselové lokomotivy
? Měřítko: N
? Žel. správa: DB Německo
? Epocha: V
Stát: Německo
? Výrobce: Fleischmann
V prodeji od: Novinka 2023
? Sklad u výrobce: není skladem 16.4.24

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Odkaz na výrobce   Odkaz na letáky a katalogy   

Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 /  Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016  

Zde geometrie kolejiva  bez podloží velikost N

Zde geometrie kolejiva  s podložím velikost N