ARCHIV H0 - DCC/SOUND/KOUŘ parní lokomotiva BR 18 201 DR / TRIX 25020

Kód: 25020TR
Značka: TRIX
16 990 Kč
Prodej ukončen
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Novinka 2023

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka podzim 2023, SUPRISE MODEL - dynamický generátor kouře

Uvedení na veletrhu v Lipsku 2023.  Parní lokomotiva řady 18

Prototyp: expresní parní lokomotiva 18 201 s hlavním olejovým topením a přídavným tendrem. Bývalá lokomotiva Německých státních drah NDR (DR/DDR), která vznikla jako experimentální lokomotiva VES-M Halle (Saale) z částí lokomotiv 61 002 a H45 024. Provozní stav kolem roku 2017, neboť byla používána před zvláštními vlaky.

Model: Lokomotiva má digitální dekodér a rozsáhlé světelné a zvukové funkce. Řízený vysoce účinný pohon se setrvačníkovou hmotou v kotli. Poháněny 3 nápravy. Trakční pneumatiky. Lokomotiva a tendr z velké části z kovu. Lokomotiva má standardně zabudovanou kouřovou jednotku s dynamickým vypouštěním kouře, které závisí na rychlosti a lze jej digitálně ovládat. Tři světlomety se mění podle směru jízdy, budou fungovat v běžném provozu a lze je ovládat digitálně. Kromě toho lze digitálně ovládat dvě červená světla v přední části lokomotivy. Osvětlení kabiny a podvozku, stejně jako blikání ohniště, lze v digitálním provozu ovládat samostatně. Pro osvětlení jsou použity bezúdržbové teplé bílé a červené LED diody. Nastavitelná úzká spřáhla s mechanismem mezi lokomotivou a tendrem. Tendr má proudově vodivé těsné spřáhlo s hřídelí NEM pro spínání osvětlení čela přídavného tendru. Výška nárazníku na lokomotivě a tendru podle NEM. Přídavný tendr je na obou stranách vybaven oddělitelnými proudově vodivými těsnými spojkami. Přepínačem ve spodní části tendru lze volit stranu horního osvětlení. To lze přepínat digitálně prostřednictvím dekodéru lokomotivy. Průjezdný minimální poloměr 360 mm. Pro velké poloměry nebo vitríny je součástí dodávky kapotáž bez výřezu pro kola pod kabinou strojvedoucího, kterou lze vyměnit. Součástí dodávky jsou také ochranné trubky pístních tyčí, hadice topení a brzdové hadice. Celková délka přes nárazníky cca 40,8 cm.

Nejdůležitější informace

Zcela nová konstrukce.
Zvláště jemná kovová konstrukce.
Mnoho samostatně aplikovaných detailů.
Standardní kouřová vložka s dynamickým vyzařováním kouře v závislosti na rychlosti.
Osvětlení kabiny a podvozku lze ovládat digitálně.
Oddělitelná, proudově vodivá spřáhla na tendru a přídavném tendru.
Výška nárazníku na lokomotivě a tendru podle NEM.
Možnost DCC, mfx a RailCom.

Vorbild: Schnellzug-Dampflokomotive 18 201 mit Öl-Hauptfeuerung und Zusatztender. Ehemalige Lokomotive der Deutschen Reichsbahn der DDR (DR/DDR), welche als Versuchslokomotive der VES-M Halle (Saale) aus Teilen der 61 002 und der H45 024 entstand. Betriebszustand um 2017, wie sie vor Sonderzügen eingesetzt wurde.

Modell: Mit Digital-Decoder und umfangreichen Licht- und Soundfunktionen. Geregelter Hochleistungsantrieb mit Schwungmasse im Kessel. 3 Achsen angetrieben. Haftreifen. Lokomotive und Tender weitgehend aus Metall. Serienmäßig eingebauter Raucheinsatz, mit geschwindigkeitsabhängigem, dynamischem Rauchausstoß, digital schaltbar. Fahrtrichtungsabhängig wechselndes Dreilicht-Spitzensignal konventionell in Betrieb, digital schaltbar. Zusätzlich sind vorne an der Lok zwei rote Lampen digital schaltbar. Führerstands- und Fahrwerkbeleuchtung sowie Feuerbüchsenflckern separat digital schaltbar. Beleuchtung mit wartungsfreien warmweißen und roten Leuchtdioden (LED). Verstellbare Kurzkupplung mit Kinematik zwischen Lok und Tender. Am Tender kinematikgeführte, stromführende Kurzkupplung mit NEM-Schacht zur Schaltung der Spitzenbeleuchtung am Zusatztender. Pufferhöhe an Lok und Tender nach NEM. Zusatztender beidseitig mit trennbaren, stromführenden Kurzkupplungen ausgestattet. Über einen Kippschalter im Tenderboden kann die Seite der Spitzenbeleuchtung ausgewählt werden. Diese ist über den Decoder der Lokomotive digital schaltbar. Befahrbarer Mindestradius 360 mm. Für große Radien oder Vitrine liegt eine Verkleidung ohne Radausschnitt unterhalb des Führerhauses zum Austausch bei. Kolbenstangenschutzrohre, Heiz- und Bremsschläuche liegen ebenfalls bei. Gesamtlänge über Puffer ca. 40,8 cm.

Highlights

  • Komplette Neukonstruktion.
  • Besonders filigrane Metallkonstruktion.
  • Viele angesetzte Details.
  • Serienmäßiger Raucheinsatz mit geschwindigkeitsabhängigem, dynamischem Rauchausstoß.
  • Führerstands- und Fahrwerkbeleuchtung digital schaltbar.
  • Mit trennbaren, stromführenden Kupplungen an Tender und Zusatztender.
  • Pufferhöhe an Lok und Tender nach NEM.
  • DCC, mfx- und RailCom-fähig.

Doplňkové parametry

Kategorie: VŠE
? Měřítko: H0
? Žel. správa: DR Německo
? Epocha: VI
? Dekodér: zvukový SOUND
Vylepšení modelu: synchronizace zvuku a kouře, kouřový generátor, zvuk
? rozměr mm: 293
? poloměr mm: 358
Stát: Německo
? Výrobce: Trix
V prodeji od: Novinka 2023
? Sklad u výrobce: vyprodáno
Položka byla vyprodána…

oficiální video

Unboxing video

video 3

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: