H0 - DCC/ZVUK/SPŘÁHLO posunovací dieselová lokomotiva 2062.30, ÖBB / ROCO 7310079
Kód: 7310079RODetailní popis produktu
Novinka 2025 / Doporučená cena 349,90 €
Dieselová lokomotiva 2062.30 Rakouských spolkových drah.
■ Vybavena digitálním posunovacím spřáhlem - více zábavy zaručeno!
■ dřík motoru a převodovka z tlakového zinkového odlitku, proto větší vlastní hmotnost a vysoká tažná síla.
■ Bohaté detailní zpracování modelu s mnoha zásuvnými díly a volně umístěnými zábradlími
■ Autentické světelné a zvukové funkce přepínatelné pomocí vestavěného dekodéru
■ Neomezený výhled z kabiny strojvedoucího
■ vyrovnávací kondenzátor pro nepřerušované napájení
Aby nahradily drahé a pracovně náročné parní lokomotivy používané v posunovací službě, pořídily Rakouské spolkové dráhy od roku 1958 sérii motorových lokomotiv třídy 2062 o výkonu 400 koní. Tyrolské závody Jenbacher vyrobily do roku 1966 celkem 65 těchto dvounápravových motorových lokomotiv.
Tyto lokomotivy s charakteristickými litinovými čelními štíty, které sloužily také jako závaží, byly provozovány po celém Rakousku v posunovacích a stavebních službách. Na dolnorakouských vlečkách byly běžně k vidění jako tahače osobních vlaků s jedním nebo dvěma vozy. Poslední z těchto lokomotiv byly z pravidelného provozu vyřazeny v roce 2003, některé však zůstaly v provozu dodnes jako lokomotivy pro pracovní a stavební vlaky, označené řadovým číslem X262.
Nový model vznikl přetištěním některých detailů již dříve vyrobeného modelu (inventární číslo, nápisy). Bohužel přetisk není úplně snadné realizovat,
proto může být původní značení při pečlivém zkoumání nebo pozorování lupou lehce rozpoznatelné. Z tohoto důvodu výrobce snížil cenu cca o 10%
Novinkový katalog s lokomotivou
Diesellokomotive 2062.30 der Österreichischen Bundesbahnen.
■ Mit digitaler Rangierkupplung für mehr Spielspaß
■ Motorvorbau und Getriebeblock aus Zinkdruckguss, daher mehr Eigengewicht und hohe Zugkraft
■ Fein detaillierte Ausführung mit vielen Steckteilen und freistehenden Griffstangen
■ Vorbildgerechte Licht- und Soundfunktionen mittels Onboarddecoder schaltbar
■ Freier Durchblick durch den nachgebildeten Führerstand
■ Mit Pufferkondensator für unterbrechungsfreie Stromversorgung
Um die kosten- und personalintensiven Dampflokomotiven im Rangierdienst abzulösen, beschafften die Österreichischen Bundesbahnen ab 1958 eine Serie von 400 PS starken Diesellokomotiven der Reihe 2062. Die Jenbacher Werke in Tirol bauten bis 1966 insgesamt 65 Stück dieser zweiachsigen Kleindiesellok.
Mit ihren auffälligen, gusseisernen Frontschilden, die als Ballastgewichte dienen, war die Lokomotive in ganz Österreich im Verschub- und Bauzugdienst eingesetzt. Auf den niederösterreichischen Nebenbahnen waren diese Loks vor Personenzügen mit ein bis zwei Waggons anzutreffen. Die letzten Lokomotiven schieden 2003 aus dem normalen Betriebsdienst aus. Als Werks- und Bauzuglokomotiven mit der Reihenbezeichnung X262 sind einige Exemplare jedoch bis heute noch im Einsatz.
Hinweis: Es handelt sich beim Modell um Neuware, welche durch Überdrucken einiger Details wie zum Beispiel der Betriebsnummer oder Rahmenanschriften neu entsteht. Die spezifischen Details werden je nach Vorbild korrekt übernommen. Die Modelle werden zu einem attraktiven UVP angeboten, da Überdruckungen in einem gewissen Maße sichtbar sein können.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | H0 - Dieselové lokomotivy |
|---|---|
| EAN: | 9005033382599 |
| ? Měřítko: | H0 |
| ? Žel. správa: | ÖBB Rakousko |
| ? Epocha: | III, IV |
| Edice: | nové číslo |
| ? Dekodér: | zvukový SOUND |
| Vylepšení modelu: | ovládané spřáhlo |
| ? Rozměr mm: | 92 |
| ? Poloměr mm: | 358 |
| Stát: | Rakousko |
| ? Výrobce: | ROCO |
| V prodeji od: | Novinka 2025, 1Q/2025 |
| ? Sklad u výrobce: | skladem 01.12.25 |
| Typ osvětlení: | 2x přední bílá na obou stranách |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
