N - rychlovlak TGV SNCF Sud-Est 5-dílná souprava oranžová, ep. IV / Kato Lemke K10-2083

Kód: K10-2083
Novinka
5 799 Kč 4 793 Kč bez DPH
Bude vyrobeno
Možnosti doručení

Novinka 2025/2026 / dárkové balení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2025/2026

27. února 1982 byla uvedena do provozu první evropská vysokorychlostní trať z Paříže do Lyonu. Byly na ní nasazeny nově vyvinuté vysokorychlostní vlaky TGV, které spojovaly obě města rychlostí 260 km/h, od roku 1983 pak rychlostí 270 km/h. TGV Sud-Est se tak stal nejrychlejším linkovým vlakem na světě.
Jak vlaky, tak trať byly postupně modernizovány, takže nakonec bylo možné dosáhnout provozní rychlosti až 300 km/h. Vlaky TGV Sud-Est zůstaly v provozu po celá desetiletí a staly se symbolem francouzského inženýrského umění.

Vlastnosti modelu:
-nová konstrukce
-střídání světel bílá/červená, osvětlení lze vypnout při dvojité trakci
-digitální rozhraní NEM 651
-Provozní stav z poloviny 80. let s podvozky s pneumatickým odpružením a mezivagony
-Nový sběrač proudu
-Sada 84 „Dieppe“ a sada 08 „Rouen“ s odpovídajícím nápisem
-Schopnost dvojité trakce
-Limitovaná edice

Am 27.Februar 1982 wurde die erste europäische Hochgeschwindigkeitsstrecke von Paris nach Lyon in Betrieb genommen. Zum Einsatz kamen die neu entwickelten TGV-Hochgeschwindigkeitszüge, die mit einer Geschwindigkeit von 260 km/h, ab 1983 später dann mit 270 km/h beide Städte miteinander verbanden. Der TGV Sud-Est war damit der schnellste Linienzug der Welt.
Sowohl die Züge als auch die Strecke wurden nach und nach modernisiert, so dass schließlich Betriebsgeschwindigkeiten von bis zu 300 km/h erreicht werden konnten. Die TGV-Sud-Est-Züge blieben jahrzehntelang in Betrieb und wurden zu Symbolen der französischen Ingenieurskunst.

 
Modelleigenschaften:
-Neukonstruktion
-Lichtwechsel weiß/rot, Beleuchtung abschaltbar bei Doppeltraktion
-Digitale Schnittstelle NEM 651
-Betriebszustand Mitte 1980er Jahre mit luftgefederten Drehgestellen and den Zwischenwagen
-neuer Stromabnehmer
-Garnitur 84 „Dieppe“ und Garnitur 08 „Rouen“ mit entsprechender Beschriftung
-Doppeltraktionsfähig
-Limitierte Auflage

Doplňkové parametry

Kategorie: N - Elektrické jednotky
? Měřítko: N
? Žel. správa: SNCF Francie
? Epocha: IV
? DCC konektor: NEM651
Stát: Francie
? Výrobce: KATO, LEMKE
V prodeji od: Novinka 2025, 2Q/2026, Novinka 2026
? Sklad u výrobce: není skladem 15.9.2025

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výrobní společnost : Kato Europe A/S
Adresa : Rebslagervej 6 5471 Sonderso Dánsko www.katomodels.com
E-mail : kimn@katoeurope.dk
Zástupce výrobce v EU : Wolfgang Lemke GmbH
Adresa zástupce v EU : Schallbruch 34a 42781 Haan Německo
E-mail zástupce v EU : info@lemkecollection.de