N - doplňující vozy 5-dílná souprava pro TGV SNCF oranžové, Sud-Est / Kato Lemke K10-2084
Kód: K10-2084Související produkty
Detailní popis produktu
Novinka 2025/2026 - rozšiřující set 5 vozů k 5 vozové jednotce K10-2083
V ceně těchto 5 vozů není lokomotiva ani řídící vůz!
27. února 1982 byla uvedena do provozu první evropská vysokorychlostní trať z Paříže do Lyonu. Byly na ní nasazeny nově vyvinuté vysokorychlostní vlaky TGV, které spojovaly obě města rychlostí 260 km/h, od roku 1983 pak rychlostí 270 km/h. TGV Sud-Est se tak stal nejrychlejším linkovým vlakem na světě.
Jak vlaky, tak trať byly postupně modernizovány, takže nakonec bylo možné dosáhnout provozní rychlosti až 300 km/h. Vlaky TGV Sud-Est zůstaly v provozu po celá desetiletí a staly se symbolem francouzského inženýrského umění.
Vlastnosti modelu:
-nová konstrukce
-Provozní stav z poloviny 80. let s podvozky s pneumatickým odpružením a mezivagony
-Nový sběrač proudu
-Sada 84 „Dieppe“ a sada 08 „Rouen“ s odpovídajícím nápisem
-Schopnost dvojité trakce
-Limitovaná edice
Am 27.Februar 1982 wurde die erste europäische Hochgeschwindigkeitsstrecke von Paris nach Lyon in Betrieb genommen. Zum Einsatz kamen die neu entwickelten TGV-Hochgeschwindigkeitszüge, die mit einer Geschwindigkeit von 260 km/h, ab 1983 später dann mit 270 km/h beide Städte miteinander verbanden. Der TGV Sud-Est war damit der schnellste Linienzug der Welt.
Sowohl die Züge als auch die Strecke wurden nach und nach modernisiert, so dass schließlich Betriebsgeschwindigkeiten von bis zu 300 km/h erreicht werden konnten. Die TGV-Sud-Est-Züge blieben jahrzehntelang in Betrieb und wurden zu Symbolen der französischen Ingenieurskunst.
-Neukonstruktion
-Lichtwechsel weiß/rot, Beleuchtung abschaltbar bei Doppeltraktion
-Digitale Schnittstelle NEM 651
-Betriebszustand Mitte 1980er Jahre mit luftgefederten Drehgestellen and den Zwischenwagen
-neuer Stromabnehmer
-Garnitur 84 „Dieppe“ und Garnitur 08 „Rouen“ mit entsprechender Beschriftung
-Doppeltraktionsfähig
-Limitierte Auflage
Doplňkové parametry
| Kategorie: | N - Elektrické jednotky |
|---|---|
| ? Měřítko: | N |
| ? Žel. správa: | SNCF Francie |
| ? Epocha: | IV |
| Stát: | Francie |
| ? Výrobce: | KATO, LEMKE |
| V prodeji od: | Novinka 2025, 2Q/2026, Novinka 2026 |
| ? Sklad u výrobce: | není skladem 15.9.2025 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Wolfgang Lemke GmbH, Schallbruch 34a, DE -42781 Haan
E-Mail: info@lemkecollection.de
http://www.katomodels.com / http://www.kato-unitrack.de / https://www.unitrack-kato.com/
KATALOG KOLEJIVA 2024 / geometrie kolejiva web KATO / plány kolejišť / geometrie kolejiva v PDF / přehled kolejiva v PDF
| Výrobní společnost : | Kato Europe A/S |
|---|---|
| Adresa : | Rebslagervej 6 5471 Sonderso Dánsko www.katomodels.com |
| E-mail : | kimn@katoeurope.dk |
| Zástupce výrobce v EU : | Wolfgang Lemke GmbH |
| Adresa zástupce v EU : | Schallbruch 34a 42781 Haan Německo |
| E-mail zástupce v EU : | info@lemkecollection.de |
