TT - DCC/ZVUK 3-dílná jednotka VT 137 278 DR Vindobona, FlexDec / KRES 1373DS
Kód: 1373DSDetailní popis produktu
DIGITAL + SOUND / Nová série 2022 / Model v měřítku 1:120 ve velikosti TT.
S nápisem Vindobona na řídích vozech. Délka jednotky 585 mm
Řada "Köln" byla vyráběna v rámci smluv o dodávkách v období 1936 - 1938 v počtu 14 kusů firmou Linke-Hofmann-Werke.
Tyto jednotky určené k dopravě mezi německými a zahraničními velkými městy však byly během 2. světové války značně poškozeny. Jedna z jednotek po válce zůstala u ČSD, zbytek převážně u bývalé správy DB. Některé byly využity jako služební vlaky pro americkou armádu. Jednotky DB byly na začátku 60. let přeznačeny na VT 06 a modernizovány pro účely meziměstské dopravy. Čtyři jednotky byly prodány v roce 1958 správě DR, kde se používaly především v dálkové dopravě, např. i jako Vindobona a Hungaria. V roce byly 1982 vyřazeny.
Model je vybaven čelním a koncovým osvětlení, přepínaným v závislosti na směru jízdy.
Také vnitřním osvětlením s teple bílými LED.
Nejmenší průjezdný poloměr je 286 mm.
odkaz na web KRES / WIKIPEDA
VIDEO skutečná CZ / zvuk skutečné VT137 / model KRES
technické informace ke stažení zde
Pokud chcete něco objednat, co ještě nemáme na webu, ale je na webu firmy KRES, napište nám do mailu.
POZOR! Pokud není model skladem, může být dodací lhůta i několik let!
Das Vorbild
In den 1930er Jahren entwickelte sich bei der Reichsbahn ein zunehmender Bedarf an Schnellverkehrstriebwagen mit gehobenem Komfort. Es wurden verschiedene Baureihen von zwei- und dreiteiligen Triebwagensystemen entwickelt und je nach Eignung bzw. Erfolg im praktischen Einsatz in unterschiedlichen Stückzahlen gebaut. Die Bauart „Köln“ wurde im Rahmen von 3 Lieferverträgen im Zeitraum 1936-1938 mit insgesamt 14 Stück von den Linke-Hofmann-Werken in Breslau gefertigt. Die Betriebsnummern lauten 137 273-278 und 137 851-858. Die ursprünglich für den Schnellverkehr zwischen deutschen und internationalen Großstädten vorgesehenen Triebwagen wurden im 2. Weltkrieg teilweise erheblich beschädigt. Danach gingen 2 Züge als Beute in die USA bzw. die UdSSR, einer kam zur CSD. Der DR standen anfänglich die Triebwagen 137 273 und 278 zur Verfügung. Die meisten Züge verblieben auf dem Gebiet der späteren DB. Einige wurden anfänglich als Dienstzüge der US-Army genutzt. Die bei der DB zu VT 06 umgezeichneten Züge wurden nach Instandsetzung und teilweiser Modernisierung im Städteschnellverkehr bis zum Anfang der 1960er Jahre eingesetzt. 4 Einheiten wurden 1958 an die DR verkauft, wo sie vorzugsweise im Fernverkehr u.a. als Vindobona, Hungaria oder Berolina eingesetzt wurde, bis sie 1982 endgültig ausgemustert wurden.
Technische Ausstattung
Das Modell ist in 3 Ausstattungsvarianten erhältlich:
- als Analogversion mit 6poliger Schnittstelle gemäß NEM651,
- mit integriertem Motor- und Funktionsdecoder FlexDec,
- mit FlexDec und eingebautem Soundmodul.
Fahrtrichtungsabhängiges Spitzenlicht und warmweiße Innenbeleuchtung sind serienmäßig enthalten.
Der kleinste fahrbare Radius beträgt 286 mm.
Weitere Informationen zum Modell und zum FlexDec (mit und ohne Soundmodul) finden Sie im Downloadbereich
Art.-Nr. 1373, Analogversion
Art.-Nr. 1373D, mit FlexDec
Art.-Nr. 1373DS, mit FlexDec und Sound
Die Modelle mit eingebautem Sound können beim Fachhändler oder auch direkt ab Werk erworben werden.
Eine Nachrüstung vorhandener Modelle mit FlexDec ist nicht möglich, da diese nicht über die erforderliche Schnittstelle verfügen.
Doplňkové parametry
Kategorie: | TT - Motorové vozy a jednotky |
---|---|
? Měřítko: | TT |
? Žel. správa: | DR Německo |
? Epocha: | III |
? DEKODÉR: | zvukový SOUND, FlexDec |
? DCC konektor: | SUSI |
Vylepšení modelu: | vnitřní osvětlení |
? rozměr mm: | 585 |
? poloměr mm: | 286 |
Stát: | Německo |
? Výrobce: | Kres |
V prodeji od: | Novinka 2017 |
? platba: | platba možná pouze převodem nebo kartou |
ean: | 4260478511514 |
Typ osvětlení: | 2x přední bílá / koncová červená, vnitřní osvětlení |
Video jednotky v Československu
Video skutečné jednotky
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.