N - Elektrická lokomotiva BB 22347 SNCF / Fleischmann 732136

Kód: 732136FL
Výprodej
Značka: Fleischmann
4 590 Kč 3 793 Kč bez DPH
Skladem poslední kusy (1 ks)
Možnosti doručení

U výrobce vyprodáno

Detailní informace

Detailní popis produktu

Novinka 2021 prosinec / U výrobce vyprodáno

Model v měřítku 1:160, rozchod kolejí 9 mm. Modelová železnice N.

Elektrická lokomotiva BB 22347 francouzských státních drah. 

■ Verze ve stříbrošedém multiservisním provedení
■ Jemně detailní model se samostatně připevněnými zásuvnými díly
■ Filigránové provedení pantografu

BB 22200 je francouzská řada elektrických lokomotiv pro použití jak v síti SNCF 1,5 kV DC, tak v síti AC, která je elektrifikována na 25 kV 50 Hz. Design lokomotiv s tzv. zlomeným nosem pochází z rukou Francouze Paula Arzense, který byl v té době zodpovědný za design několika lokomotiv SNCF. V letech 1976 až 1986 postavil Alstom celkem 205 lokomotiv v šesti sériích. Díky vícesystémovým schopnostem a konstrukci jako univerzální lokomotiva lze BB 22200 použít na téměř všech elektrifikovaných tratích ve Francii před nákladními a osobními vlaky. Překlad Google.
 

Katalog novinek Fleischmann 2021 v PDF

spřáhla lze zaměnit za profi verzi 9545. Běžně jsou spřáhla 9525. U modelu je šachta dle NEM 355, takže se jednoduše zacvakne.
* nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku


Elektrolokomotive BB 22347 der Französischen Staatseisenbahnen.

■ Version im silber-grauen Multiservice-Design
■ Fein detailliert ausgeführtes Modell mit separat angesetzten Steckteilen
■ Filigrane Ausführung der Stromabnehmer

Die BB 22200 ist eine französische Elektrolokomotivbaureihe für den Einsatz sowohl auf dem mit 1,5 kV elektrifizierten Gleichstromnetz der SNCF als auch auf dem mit 25 kV 50 Hz elektrifizierten Wechselstromnetz. Das Design der Lokomotiven mit der sogenannten „nez cassé“ (gebrochenen Nase) stammt aus der Hand des Franzosen Paul Arzens, welcher zur damaligen Zeit für das Design mehrerer SNCF-Loks verantwortlich war. In den Jahren 1976 bis 1986 wurden von Alstom in sechs Bauserien insgesamt 205 Lokomotiven gebaut. Durch die Mehrsystemfähigkeit und die Auslegung als Universallokomotive kommen die BB 22200 auf nahezu allen normalspurigen elektrifizierten Strecken Frankreichs vor Güter- und Personenzügen zum Einsatz.


Electric locomotive BB 22347 of the French State Railways.

■ Model in silver-grey "Multiservice" design
■ Delicately designed model with separately applied plug-in parts
■ Filigree design of the pantographs

The BB 22200 is a french electric locomotive series which can be used on the DC (1,5 kV) network as well as the AC network (25 kV 50 Hz) of the SNCF. The design of the locomotives with the so-called "nez cassé" ("broken nose") comes from the hand of Frenchman Paul Arzens, who was responsible for the design of several SNCF locomotives at the time. From 1976 until 1986 Alstom built a total of 205 locomotives in six series. Due to the multi-system capabilities and the design as an universal locomotive, the BB 22200 can haul goods and passenger trains on nearly every regular electrically powered line in France.


 Locomotive électrique BB 22347 de la Société Nationale des Chemins de fer Français.

■ Locomotive dans la livrée « Multiservice » grise argentée
■ Modèle finement détaillé avec de nombreuses pièces rapportées séparément
■ Pantographes finement travaillés

La BB 22200 est une série de locomotives électriques françaises destinées à être utilisées sur le réseau à courant continu électrifié 1,5 kV de la SNCF ainsi que sur le réseau à courant alternatif électrifié 25 kV 50 Hz. La conception des locomotives avec le "nez cassé" a été réalisée par le français Paul Arzens, qui était responsable de la conception de plusieurs locomotives de la SNCF à l'époque. La société Alstom a construit un total de 205 locomotives en six séries entre 1976 et 1986. Grâce à leur capacité polycourant et à leur conception de locomotive universelle, les BB 22200 seront utilisées sur quasi toutes les lignes électrifiées à écartement normal en France pour tracter les trains de marchandises et les trains de voyageurs.

Doplňkové parametry

Kategorie: N - Elektrické lokomotivy
? Měřítko: N
? Žel. správa: SNCF Francie
? Epocha: V, VI
? DCC konektor: NEM 662 Next18
? rozměr mm: 109
? poloměr mm: 192
Stát: Francie
? Výrobce: Fleischmann
V prodeji od: Novinka 2021
? Sklad u výrobce: vyprodáno
ean: 4005575253901
Zahájení expedice: v roce 2021
Typ osvětlení: LED

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Modelleisenbahn GmbH, Plainbachstraße 4, 5101 Bergheim, Austria
E-Mail: info@moba.cc

Aktualizace ceníku 11.2.2025

Odkaz na výrobce   Odkaz na letáky a katalogy   

Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2020 /  Katalog příslušenství: FLEISCHMANN 2016  

Zde geometrie kolejiva  bez podloží velikost N

Zde geometrie kolejiva  s podložím velikost N